Jump to content
You need to play a total of 50 battles to post in this section.
Miolino

Gratis Flagge + mehr

11 comments in this topic

Recommended Posts

[OE]
[OE]
Players
52 posts
10,582 battles

Hi,

da ich immer auf der Suche nach Flaggen für meine Schiffe bin, bin ich gerade auf das Humblebumble Angebot gestoßen.

https://www.humblebundle.com/games/strategy-bundle

Scrollt einfach ganz nach unten, dann kommt da eine kleine Checkbox. Vielleicht nicht unbedingt den Newsletter subscriben und einfach eure email eingeben usw.

FREE Humble exclusive for World of Warships!

World of Warships lets you experience epic naval combat like never before. Get these Humble exclusives for new players: 
  • Exclusive Flag and Camo
  • 250 Doubloons
  • 3 days of Premium Account time

(Camo and flag options are available at levels 11 and 14 respectively; existing players will receive flag only. Please note that if you redeem your content for this game, Humble Bundle may receive a commission or fee. Promotion not available for customers in China.)

Die meisten von euch besitzen ja schon einen Account, also in der email, existing Wargaming Account auswählen, den Code dann bei der Option für Bonuscodes eingeben und die Flagge genießen.

https://eu.wargaming.net/shop/bonus/?utm_content=bonus-code&utm_source=global-nav&utm_medium=link&utm_campaign=wgnp

PS: So sieht sie aus.

shot-18.04.12_00.01.18-0981b.jpg

:3

• Cool 2

[OE]
[OE]
Players
52 posts
10,582 battles

Hier ein Code den ich auf meine andere Email geschickt habe. Für einen bestehenden Account, also die Flagge only.

HB487-AR3D5-G62G5-ZSAE4

Players
2 posts
5,667 battles

Hi, ? 

Hier die FREE Codes bei bestehendem  WoWS Acount:

Get the code to claim your free World of Warships content further below!

Oops! This bundle requires a purchase price of at least $1.00 to receive content.

If you would like content from this bundle, you can click on the link above that says "Like what we're doing? Click here to increase your order amount" to make your total purchase price $1.00 or greater.

[OE]
[OE]
Players
52 posts
10,582 battles

Ich musste nichts bezahlen, bzw kaufen, obwohl ich auch einen bestehenden hatte.

Players
471 posts
1 minute ago, Celinna said:

Wichtig: für bestehende Accounts gibts nur die Flagge !

Logisch ,WG hat schon lange nichts mehr zu verschenken. :cap_haloween:

Players
271 posts
688 battles

Danke, hat geklappt und ist besser als meine Franzosen-Flagge ^^

habe auch gleich 2x geholt, sicher ist sicher ^^ hier der 2te HB487-HP8Y8-B6U7S-4A476

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.