Jump to content
P0PICORN

Bestehende Accounts verknüpfen?

3 comments in this topic

Recommended Posts

Players
2 posts
73 battles

Hallo an alle Spieler,

Ich habe gesehen das man das Spiel auch auf Steam herunterladen kann. Das habe ich dann auch gemacht, und festgestellt das ich meinen bestehenden Wargaming Account nicht benutzen kann. Hab nichts gefunden wo man die beiden Accounts verknüpfen kann, sondern nur Google, usw.. Außerdem wenn ich das Spiel starte werde ich auf gefordert einen neuen Account zu erstellen, und kann dann auch keinen schon erstellten verwenden. Wenn die Verknüpfung nicht geht fände ich es schade würde dann halt noch mal den Client runterladen. Über Antworten würde ich mich freuen.

Mfg POPICORN    

[PUPSI]
Players
5,880 posts
Vor 1 Minute, P0PICORN sagte:

Über Antworten würde ich mich freuen.

https://steamcommunity.com/app/552990/discussions/0/1480982338949306284/

Zitat

Q Can I use my Wargaming.net account?
A: Unfortunately, not. World of Warships wasn’t initially designed as a cross-platform project. That means that if you've played the game already you would want to keep using the original client. If you log in using Steam, you automatically create a new game account, which binds to your Steam account. Important note: all updates to the game installed using Steam client will also be downloaded and installed through Steam. Same is true for the original client: you can not update a Game Center or launcher installation through Steam and vice versa.

• Cool 1

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.