Jump to content
  • 0
Bollosek

Prémiová loď jako dárek od WG ?

5 comments in this topic

Question

Players
10 posts
2,807 battles

Ahoj kapitáni.

Mám dva dotazy. Včera jsem dostal z té bedny jak je jako "Pocta hrdinům":

1.) místo v přístavu

2.) Vampire - torpédoborec neznámého národu (pro mě neznámý)

3.) Kapitána na tu loď a 6 bodů zkušeností

má otázka zní: Za co jsem to dostal? Kolega co se mnou hraje nic takového nedostal. A jak se vůbec dopídit co mi určuje co v té "Pocta hrdinům" dostanu. 

a druhá je ohledně kapitánů. Za co se dostávají Elitní zkušenosti velitele .. mám tam teď nějakých 423   ani netuším kde jsem je získal. 

Předem děkuji za odpovědi. 

Jsem začátečník , tak buďte na mne hodní.

shot-17_12.11_11_19.00-0872.thumb.jpg.f83401f8c0990e4b58f27f4f2cbd2974.jpg

4 answers to this question

Recommended Posts

• 3
[SALIS]
Moderator
621 posts
15,165 battles
12 minutes ago, Bollosek said:

Ahoj kapitáni.

Mám dva dotazy. Včera jsem dostal z té bedny jak je jako "Pocta hrdinům":

1.) místo v přístavu

2.) Vampire - torpédoborec neznámého národu (pro mě neznámý)

3.) Kapitána na tu loď a 6 bodů zkušeností

má otázka zní: Za co jsem to dostal? Kolega co se mnou hraje nic takového nedostal. A jak se vůbec dopídit co mi určuje co v té "Pocta hrdinům" dostanu. 

a druhá je ohledně kapitánů. Za co se dostávají Elitní zkušenosti velitele .. mám tam teď nějakých 423   ani netuším kde jsem je získal. 

Předem děkuji za odpovědi. 

Jsem začátečník , tak buďte na mne hodní.

shot-17_12.11_11_19.00-0872.thumb.jpg.f83401f8c0990e4b58f27f4f2cbd2974.jpg

HMAS Vampire, jeho kapitán a místo v přístavu je dárek za splnění bojových misí Maraton lodi Vampire. (PS. národ je Britské společenství národů) :Smile_Default: 

Elitní zkušenosti velitel jsou zkušenosti které kapitán získává po dosažení maximální úrovně (19 bodů). A dají se použít pro vycvičení jakéhokoliv kapitána. Občas se dají získat i za nějakou misi.