Jump to content
Sign in to follow this  
DutchDelightsNL

Dutch/Belgian Clan's

6 comments in this topic

Recommended Posts

Players
20 posts
2,623 battles

En de belangrijkste Belgisch/Nederlandse clan ben je vergeten.

VMV of Vlaamse Marine Vloot. Momenteel zijn wij met 19 clanleden.

Bij ons kan er gebruik gemaakt worden van een discord kanaal  (tekst en spraak).

Wij zijn nog steeds actief op zoek naar nieuwe leden. Word jij er één van?

Steeds welkom!

krisw14

Players
4 posts
3,228 battles

Dames? en Heren, of misschien meer gender neutraal , beste combattanten.

Recent ben ik in de WoW-wereld binnengerold. Lots of fun. Bouwde altijd modelscheepjes, en nu komen ze tot leven.

Ben 59 jaar, werk onregelmatig in de zorg, heb ruime game-ervaring met flight simulator bij de militaire vliegsimulatie- organisatie MOD-sim in het Verenigd Koninkrijk waar ik jaren met plezier "gevlogen" heb. Ook heb ik veel online gevlogen bij VAT-sim, ik onderschrijf een duidelijke game-discipline, maar er mag zeker ( en graag) ook gelachen worden. 

Nu, kennisgemaakt hebbende met WoW, wil ik dit graag in Clan verband gaan doen. Ik zou echter niet weten waaruit te kiezen. Ik train mijn vaardigheden door veel te spelen momenteel. Geweldig platform om te gamen.

In clanverband zou ik afhankelijk van mijn rooster(onregelmatig) 1 a 2 avonden in de week kunnen opdraven.

Ik ben bekend met Teamspeak.

Wanneer een clan denkt dat ik evt een aanvulling zou kunnen zijn houd ik mij van harte aanbevolen.

met vriendelijke groet,

Rookie_180

Players
265 posts
6,975 battles
On 30-12-2017 at 9:15 PM, rookie_180 said:

Dames? en Heren, of misschien meer gender neutraal , beste combattanten.

Recent ben ik in de WoW-wereld binnengerold. Lots of fun. Bouwde altijd modelscheepjes, en nu komen ze tot leven.

Ben 59 jaar, werk onregelmatig in de zorg, heb ruime game-ervaring met flight simulator bij de militaire vliegsimulatie- organisatie MOD-sim in het Verenigd Koninkrijk waar ik jaren met plezier "gevlogen" heb. Ook heb ik veel online gevlogen bij VAT-sim, ik onderschrijf een duidelijke game-discipline, maar er mag zeker ( en graag) ook gelachen worden. 

Nu, kennisgemaakt hebbende met WoW, wil ik dit graag in Clan verband gaan doen. Ik zou echter niet weten waaruit te kiezen. Ik train mijn vaardigheden door veel te spelen momenteel. Geweldig platform om te gamen.

In clanverband zou ik afhankelijk van mijn rooster(onregelmatig) 1 a 2 avonden in de week kunnen opdraven.

Ik ben bekend met Teamspeak.

Wanneer een clan denkt dat ik evt een aanvulling zou kunnen zijn houd ik mij van harte aanbevolen.

met vriendelijke groet,

Rookie_180

Rookie_180 je kan bij ons eventueel wel in komen stromen, in de clan [DD445]. Ik ben dan wel enigszins benieuwd hoe je je gaat ontwikkelen in het spel maar eventueel kunnen wij proberen je daarmee te helpen. Stuur mij maar een ingame bericht of meld je aan

P.S. Ive written a response in dutch since the communication on this thread so far has been in dutch. I am aware that the normal language is english & i normally donnot use dutch, made an exception here. 

Players
4 posts
3,228 battles

Dear mr. Yamamoto.

Apologize for using my native language.

I had an earlier invitation from another clan which I accepted.

Thanks for the response though, very kind.

y.s.

rookie

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.