Jump to content
Sign in to follow this  
You need to play a total of 50 battles to post in this section.
Skrzetusky09

Rebalans CV - dyskusja

52 comments in this topic

Recommended Posts

Players
189 posts

Witam. Jakie są wasze zdania na ten temat?

Mi się najbardziej podoba, że chociaż jeden drzewkowy USN CV będzie miał dwie eskadry torpedowe. A wiadomo coś więcej o tierach tych samolotów? 

Źródło :

[-FZO-]
Community Contributor
1,167 posts
12,127 battles

Nie znam się to się wypowiem.

W Walce USA vs IJN będzie naprawdę ciężko różnym osobom skoro zostaną z jedną eskadrą przeciwko 2 albo i 3 jeśli Japończyk będzie na FD. Dla mnie bez różnicy bo i tak od Independenca do Lexa włącznie grałem tylko na podstawowym setupie. 

Dużo bardziej zmieni się natomiast gra USA vs USA. Skończy się latanie dookoła mapy i próba robienia headshota co swoją drogą jest głupotą skoro widać że przez 5 minut nie ma nigdzie samolotów to już wiadomo co się dzieje a do tego jest rozbicie od VIII. Skończy się też granie na 2 eskadry myśliwskie przeciwko jednej. Kiedy setupy będą jednolite pojedynki amerykańskich lotnisk będą wygrywać lepsi gracze. Kliknąć swoimi dwoma eskadrami na jednej eskadrze przeciwnika to i małpa kliknie. Te zmiany to z drugiej strony buff dla IJN cv bo więcej myśliwców. Ale i Enterprise zyska na unikalności ze swoim 2-2-2. Zmiana byłaby całkowicie na + gdyby i IJN do tego dostosować bo teraz będą miały za łatwo. Trzeba będzie się nagimnastykować żeby wymanewrować dwie eskadry a co za tym idzie populacja amerykańskich lotnisk spadnie jeszcze bardziej a to przełoży się na to iż o ich walki między sobą będzie trudniej.

Players
1,333 posts