Jump to content
Server Restart - 30 October, 05:00 UTC Read more... ×
Sign in to follow this  
You need to play a total of 50 battles to post in this section.
_Nordstern_

Bu Ne Şans Demişler!

8 comments in this topic

Recommended Posts

[ENUF_]
Players
1,229 posts
14,256 battles

Eğlenceli ve ilgi çekiciymiş! :D İkincil bataryalarımın daha yeni ateş etmeye başladıklarında 2 yangın birden çıktı. " Lan ne ballı herifim be" diye tepkiden sonra, Taiho'nun tek torpidosundan infilak yemek koydu biraz. :D

 

 YDAg8A.jpg

DPa7WZ.jpg

Bu post altında " Bu ne biçim şans la " dediğiniz anları paylaşalım, keyfimiz yerine gelsin. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
[TC_DK]
Players
48 posts
6,530 battles

daha oyunun ilk zamanlarıydı.

 EgZ2JA.jpg

 

Başıma geliceklerden habersiz ilerlemeye başladım. sonra son hızla gelen bi zırhlı bana hafif yandan bir çarptıki bunca yıllık wows kariyerimde daha öle birşey göremem.

daha bizim base yakınlarındaydık bu olay gerçekleştiğinde. öyle bir pozisyondaydıkki bakan bir daha bakıyordu bi ara gemi ters döndü aha dedim galiba battık, herif ısrarla tam düzeldim bu sefer dediğimde ters manevra yapıp tekrar beni yan yatırmış vaziyette itmeye devam etti. neyse bu şekilde baya ilerledik hatta ben bi ara bıraktım klavyeyi olayı izliyorum. sonra düşmanda yakınlardaymış onların önüne bıraktı beni. alın beyler size benden hediye dercesine. tabi muazzam bir ateş geliyor o sıra bana can çekişerek battım o anki foto yu çekemedim ona üzülüyorum. sonra bu ne biçim şans la dedim, ama güzel bir hatıra kaldı. yaşadığım bu anıyı hiç unutmam. paylaşmak istedim.

  • Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
[ENUF_]
Players
1,229 posts
14,256 battles

daha oyunun ilk zamanlarıydı.

 EgZ2JA.jpg

 

Başıma geliceklerden habersiz ilerlemeye başladım. sonra son hızla gelen bi zırhlı bana hafif yandan bir çarptıki bunca yıllık wows kariyerimde daha öle birşey göremem.

daha bizim base yakınlarındaydık bu olay gerçekleştiğinde. öyle bir pozisyondaydıkki bakan bir daha bakıyordu bi ara gemi ters döndü aha dedim galiba battık, herif ısrarla tam düzeldim bu sefer dediğimde ters manevra yapıp tekrar beni yan yatırmış vaziyette itmeye devam etti. neyse bu şekilde baya ilerledik hatta ben bi ara bıraktım klavyeyi olayı izliyorum. sonra düşmanda yakınlardaymış onların önüne bıraktı beni. alın beyler size benden hediye dercesine. tabi muazzam bir ateş geliyor o sıra bana can çekişerek battım o anki foto yu çekemedim ona üzülüyorum. sonra bu ne biçim şans la dedim, ama güzel bir hatıra kaldı. yaşadığım bu anıyı hiç unutmam. paylaşmak istedim.

 

haha seninki baya ilginçmiş. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alpha Tester, Alpha Tester, Alpha Tester
823 posts
1,933 battles

daha oyunun ilk zamanlarıydı.

 EgZ2JA.jpg

 

Başıma geliceklerden habersiz ilerlemeye başladım. sonra son hızla gelen bi zırhlı bana hafif yandan bir çarptıki bunca yıllık wows kariyerimde daha öle birşey göremem.

daha bizim base yakınlarındaydık bu olay gerçekleştiğinde. öyle bir pozisyondaydıkki bakan bir daha bakıyordu bi ara gemi ters döndü aha dedim galiba battık, herif ısrarla tam düzeldim bu sefer dediğimde ters manevra yapıp tekrar beni yan yatırmış vaziyette itmeye devam etti. neyse bu şekilde baya ilerledik hatta ben bi ara bıraktım klavyeyi olayı izliyorum. sonra düşmanda yakınlardaymış onların önüne bıraktı beni. alın beyler size benden hediye dercesine. tabi muazzam bir ateş geliyor o sıra bana can çekişerek battım o anki foto yu çekemedim ona üzülüyorum. sonra bu ne biçim şans la dedim, ama güzel bir hatıra kaldı. yaşadığım bu anıyı hiç unutmam. paylaşmak istedim.

 

Basbayağı seni torpido kalkanı olarak kullanmış eleman boğaza girerken...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Players
186 posts
4,778 battles

Oyunun ortalarıydı...

 01QXRV.jpg

 

En sevdiğim gemi olan Cleveland ile bir başka yolculuğa çıkmıştım bu sefer CV ve bolca BB görünce 'Thug Life' nidalarıyla savaşa girdim :D Sol tarafta Kirishima ve New York'u köşeye sıkıştırmıştık. Bende o an içimden 'Güçlü AP+Eylemsizlik fünyesine rağmen iyi yangın çıkartan toplar+yan vermiş zırhlılar+yan vermeden gitmek=Beleş Hasar XD' demiştim.Dikine dikine giderken New York ile aramızdaki mesafe azaldı bende geri bastım.'Bu beni köşklemesse iyi' dedim.Sonra bi baktım toplardan HE çıktı.'Lan Alper gene iyi yırttın XD' dedim.Veeee GÜMMM sesi ardından İnfilak yazısı...

Neydi bu şaka mı?Dikine dikine giden bi kruvazör HE'den nasıl infilak yer?

O gün bu gündür Cleveland ile aramızdaki bağ kopuk...Çünkü o bulunmayacak şans belkide kaçmıştı...

Share this post


Link to post
Share on other sites
[NOCV]
Players
681 posts
19,785 battles

Sıcağı sıcağına yaşadığım olayı anlatayım,Missouri ile kayalıklara oturdum ve ne hikmet ise oyunda hayatta  kaldığım süre boyunca kurtulamadım gitti,takıma çarpın bana kitlendim diyorum çevremde 7-8 tane gemi var...adamlar chat bölümüne ya da minimape bakmıyolar...baktıklarında iş işten geçmiş ve ölmüş bulunuyodum en yakınımdaki ubuki özür felan diledi,ben bilerek orada duruyosun sanıyordum dedi...yahu 15-20 torpido geliyo nasıl bilerek dururum ki orada :) Artı bu yerden nasıl kurtulamadım aklım almıyor...haritada sorun var ancak hata bölümüne bildirmicem nasıl olsa bakılmaz :)

 JavojQ.jpg

 

Edited by canbanur

Share this post


Link to post
Share on other sites
[ENUF_]
Players
1,229 posts
14,256 battles

Sıcağı sıcağına yaşadığım olayı anlatayım,Missouri ile kayalıklara oturdum ve ne hikmet ise oyunda hayatta  kaldığım süre boyunca kurtulamadım gitti,takıma çarpın bana kitlendim diyorum çevremde 7-8 tane gemi var...adamlar chat bölümüne ya da minimape bakmıyolar...baktıklarında iş işten geçmiş ve ölmüş bulunuyodum en yakınımdaki ubuki özür felan diledi,ben bilerek orada duruyosun sanıyordum dedi...yahu 15-20 torpido geliyo nasıl bilerek dururum ki orada :) Artı bu yerden nasıl kurtulamadım aklım almıyor...haritada sorun var ancak hata bölümüne bildirmicem nasıl olsa bakılmaz :)

 JavojQ.jpg

 

 

Pervaneler kayalıklara sürtüyor derler. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
[EJDER]
Players
887 posts
16,847 battles

şans buna denir ss li alaman bismarckın cephaneliğini havaya uçurup alaman bismarckın ortadan kaybolma görüntüsü :teethhappy:

 4P4P1Y.jpgojvj0q.jpg

 

Edited by PisiReis
  • Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×