Jump to content
MrMelwin

[SV1-3] Swedish Viking recruitment.

338 comments in this topic

Recommended Posts

[SV]
[SV]
Players
55 posts
9,503 battles

Snart dags för PVE med 7 spelare, fler välkomnas varmt så vi söker med ljus å lyckta :hiding:

[SV2]
Beta Tester
234 posts
1,919 battles

Sitter redan i SV2 på WOWS och gick med dagen då den startade I WOWS på inbjudan av MrMelvin själv. 17 år och några månader men var med i SVCW tillbaka i 2015 så borde inte vara några åldersproblem (kan tilllägga att jag är med i MOOSE i WOT vilken också har en 18 års gräns). Behöver tags på TS om möjligt. Top tier skepp är New orleans (typ 60 % klar med xp för Baltimore). Heter förvånande nog Linus IRL. Favoritskeppet är nog HMS Warspite eller KM Tirptiz eller USS Sims.

Tänker ni efter känner ni mig redan men är en pratglad tonåring som är bra mognare än de mesta min ålder. Är också medlem i Sjövärnskåren för er som känner till den. Gått ut första året på teknisk linje nu i sommar.

Players
0 posts
2,451 battles

Robin  20 år

jag har Montana Yamato Fletcher Taiho

DeathStriker19

Har nog ingen favorit men om man måste svara så är det nog tirpitz eller gneisenau

Är en seriös spelare som har spelat för att det är kul men ger mig nu in i det mer seriösa spelandet prata med nya spelare byta taktik och nya sätt att tänka inom wows

Players
1 post
1,461 battles

Tjena hejsan!

Hittade två av era sjömän på Twitch här om dagen, The_Swed och Fernet_Branca som hänvisade mig till er hemsida, som tog mig hit för att skicka min ansökan :-)

• Namn och ålder: Marcus, 29 år gammal
  • Nick ingame: emancipation, men bytt till MackanSv (tar upp till en vecka innan det ändras ingame tydligen)
  • Vilka är dina maxtier fartyg: Jag hade inte hört talas om Warships förrän 2 månader sen cirka, men har lirat dag och natt sen dess och har uppnått följande: T6 IJN Destroyers, T6 IJN Cruisers, T6 IJN BB, T6 USN BB, T6 USSR Destroyers, T7 USSR Cruisers, T6 GER Cruisers, T7 GER BBs, T6 UK Cruisers och har 2st T7 Premium båtar: Scharnhorst och Belfast. 
  • Vilket är ditt favoritskepp tier8?: Eftersom jag inte har uppnått tier8 än så kan jag bara spekulera runt vad som skulle kunna vara kul :) Men jag är en lagspelare som trivs i alla roller. Som Battleship gillar jag att gå in och leda pushen, vinkla skeppet för att ta så lite skada som möjligt men fortfarande framstå som ett hot för fiendeskeppen. Som Cruiser försöker jag spela runt våra Battleships, igenom att få fiende destroyers att hålla sig på avstånd, spotta dem, ha ihjäl dem. Bidra med Hydro/radar/defensiveAA. Som Destroyer förstår jag precis hur viktigt det är att bidra med smoke till laget, förutsatt att någon annan spottar, men spelar gärna runt laget, än att segla ut ensam och sitta ensam i smoken.
  • Skriv ett par meningar om dig själv!: Tjaaa.. Är en glad och social kille på 29 år, utbildad elektriker och arbetar med att bygga hissar. Har en helt OK dator, stabil uppkoppling och en mikrofon för att kunna prata på TS3 :) 

Ser fram emot att höra från er, så kan vi panga båtar tillsammans!

[SV3]
Players
1 post
7,301 battles

Hej

• Marcus 35år
  • nick: planksrt
  • Iowa, F.der Grosse, Fletcher
  • Bissmarck, Benson, Edinburgh
  • Har blivit lite spel det senaste men att gå med i en clan så kanske det blir roligt igen.

Players
1 post
27 battles

Halloj!

• Kristian, 28 år
  • Kurisuchianu ingame
  • Precis börjat spela, strax Tier 4.
  • Tier 8 favoriten tror jag nog vill köra alabama BB, eller mikhail kanske :)
  • Precis börjat spela, vill få ut maximal gameplay av den lilla tiden jag har att lägga ner på gaming numera och ser fram emot att spela med er !
    Gillar kiting/sniping, gillar att spela "fult".

Tack o bock

Players
1 post
3,763 battles
  • Namn och ålder? Fredrik Kjellgard
  • Nick ingame? Killerfidde
  • Hur gammal är du? 43
  • Vilka är dina maxtier fartyg? 7 Pensacola
  • Vilket är ditt favoritskepp tier8? Har inget tier 8 skepp
  • Skriv ett par meningar om dig själv! Jag är en gammal räv som har varit med ett bra tag i SV , har kört WOT men gick över till AW och vill nu vara med i WOW för att jag har börjat köra båtar.

Mvh

Fredrik Kjellgard

[OMPG]
Beta Tester
20 posts
7,963 battles
  • Namn och ålder? Henrik,
    • Nick ingame? juv95hrn
  • Hur gammal är du? 45 år gammal
  • Vilka är dina maxtier fartyg? Jag spelar alla linjer, sparar de flesta och har skepp tier 6-9 i dem alla. 5 av dem är tier 9. Ingen tier 10 ännu. Ca 15 premiums, så ett totalt antal på över 80 skepp.
  • Vilket är ditt favoritskepp tier8? Bismarck, Atago
  • Skriv ett par meningar om dig själv. Jag är vansinnigt trött på att spela med dåliga spelare som inte verkar använda minimap eller förstå sitt skepps roll. Jag har rätt dåliga stats pga av att jag kör många olika skepp (dvs mycket stock med dåliga kaptener. Men i ett bra skepp är jag en bra spelare. Kan även bedöma vad som behöver göras i en match.

[HOWL]
Players
1 post
1,313 battles
  • Daniel, 23
  • Nick Zylex
  • Hur gammal är du?
  • Tier 8
  • Jag söker nog egentligen inte efter en klan, Men eftersom att det här är ett av dom spelen jag spelar relativt mycket. så söker jag någon eller några att kunna köra med. 
  • Mvh Danne
  •  

Players
4 posts
7,752 battles
  • Billy, 22
  • bnyuudachi
  • Har T10 av alla typer., 2 BB, 3 CA, 3 DD
  • Amagi/N.Carolina
  • Letar efter några trevliga personer att spela med då randoms inte vet vad team play innebär. Kör WoWs dagligen men har ibland raid på FFXIV, då har jag bara någon timme WoWs innan jag går över.

[SV3]
[SV3]
Players
2 posts
10,232 battles

Namn och ålder? johan persson 49år

Vilka är dina maxtier fartyg?Minotaur,iowa,neworleans.

Vilket är ditt favoritskepp tier8 NC,

Skriv ett par meningar om dig själv. hmm börjar bli trött på random,hade varit kul att spela i ett lag.aldrig provat ts.

[SV]
Players
8 posts
4,678 battles
  • Namn och ålder: Albin Johansson 21
  • Nick ingamealbin322
  • Vilka är dina maxtier fartyg: Battleships: Yamato, Friedrich der Große, Tirpitz, Hood, Alabama
  •                                                    Cruissers: Belfast, Prinz Eugen,
  •                                                  Destroyers: Yūgumo, Błyskawica
  •                                                     Carriers: Graf Zeppelin, Hiryu
  • Vilket är ditt favoritskepp tier8?: alla gånger tirpitz favorit skeppet, dock har jag börjat spela mer dds, och cvs på senare tid men fortfarande är jag nog mest en bb spelare. tirpitz kaptenen är snart level 19. annars skulle jag säga att kagero är en riktigt fin destoryer. 
  • Skriv ett par meningar om dig själv! 21 snart 22 studerar till ämneslärare i gymnaset historia och samhälskunskap spelar mycket mellan studierna annars är jag hemma på gården och jagar på hösten. letar efter folk som man faktiskt kan spela so mett lag med börjar bli trött på att förlora matcher trots att man själv spelar hyfsat bra.....

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.