Jump to content
Jeffry990

Looking Dutch people

12 comments in this topic

Recommended Posts

Players
2 posts
3,627 battles

Hello,

I am looking dutch people for me team: Marine NL

Are you from The Netherlands or Belgium and you are looking for a team to join.

Then replay on this topic with your player name or start a chat on game: Jeffry990

Beta Tester
116 posts
3,438 battles

Hello!

I'm Dutch but I'm not joining a clan if we'll be the only two in it... :rolleyes:

Have you already recruited others?

Edited by WebSpawn

Players
2 posts
3,627 battles

Hey,

De team bestaat nu uit 6 spelers, maar willen pas team battle aan gaan als we compleet zijn.

Dus we hebben nog plaatsen over :)

@Ruud,

Wat een clan inhoud.

Nou dat je team battle kan doen mits je wel een boot/boten van tier 7 en 8 hebt. 

Voordeel is hoe vaker je met elkaar een battle doet hoe meer je op elkaar afstemt.

Maar daar komt communicatie ook zeker een rol in mee spelen. Zelf kan ik wel Engels maar heb wat denktijd nodig om te kunnen schakelen.

Dus het is veel fijner om in je eigen taal te typen. Maar wil ook graag de mogelijk maken dat we met een groep kunnen praten.

Ik ben nog niet zo bekend met Curse voor voice maar dat zal niet zo moeilijk zijn neem ik aan.

Naast team battle's kunnen we ook division doen, dan niet met de hele groep.

Gr Jeffry

Beta Tester
116 posts
3,438 battles
Mijn enige 7's of hoger zijn momenteel premiums, maar ik sta er zeker open voor. If you'll have me :)

Players
10 posts
2,961 battles

Laat maar weten of je al genoeg spelers hebt, Ik heb voornamelijk tier 5 tot tier 8 schepen. De tier 8 voornamelijk premiu. Je kunt me hier of ingame aanspreken.

whiteridder038

Players
4,291 posts
11,774 battles

Ik ga je proberen op te zoeken als ik ingame ben. Kan nooit kwaad om met Hollanders/ Belgen samen te werken. Het praat toch net ietsje makkelijker op TS in t Nl. Wij zoeken ook regelmatig spelers voor de teambattles. Dus wie weet kunnen we over en weer invallen als wij of jullie n man tekort komen.

WG: please give us this 1 thread in Dutch. (-;

Players
4,291 posts
11,774 battles

Ik vond de TB gisteren echt gaaf mannen! Bedankt. Hopelijk binnenkort (als de server t doet) nog een keer wat potjes?

Players
3 posts
1,843 battles

Als jullie nog steeds zoeken, ik ben ook op zoek naar een Team.

Ik speel vooral Amerika, met name CC en BB.

IG: ZATORRAH

PEPSI-COLO-NC-ATA, zijn tot nu toe mijn T7-8 ships (bijna genoeg geld voor de New Orleans haha)

• Cool 1

Beta Tester
20 posts
6,451 battles

Ik ben ook op zoek naar een goed team. Ben het zat om de hele met donkeys te spelen die alleen maar klagen en zelf niks brengen om het team aan een overwinning te helpen.

Ik ben een ervaren speler met alles bijelkaar 1500 battles gespeeld. Ik speel het liefst met BBs en heb alle tier zevens en achten vrij.

Daar bij heb ik ook de tirpitz atago kutuzov en atlanta als tier 7 en 8 premiums en de Pepsi cola als tier 7 CA beschikbaar.

Als jullie nog op zoek zijn ben ik beschikbaar.

• Cool 1

[TFATF]
Players
2 posts
1,350 battles

Ik ben ook opzoek naar een clan voor teambattles! Mijn favoriete schepen zijn de duitse en japanse cruisers. tier 7 & 8. Ik probeer je wel in game te bereiken.

Players
18 posts
2,381 battles

Until Wg declares this section as "all language section" as it is on WOT atm you MUST post using only English language im afraid. 

Add me please, lso we have to post / write in English otherwise the post might be locked .

Make a channel plz

I'll add those who posted here :)

Boten: German CC t/m tier 8 , Japanese CC t/m Tier 8, Russian CC t/m Tier 7,  Japan BB tier 8 , de rest Japan CV tier 7  , Atlanta , Atago , Tripitz, Waspite .

I prefer CC to play.

Edited by krasje28

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.