Jump to content
Sign in to follow this  
You need to play a total of 1 battles to post in this section.
The_EURL_Guy

Porovnání velikosti válečných lodí: Bitevní lodě

6 comments in this topic

Recommended Posts

[WG]
[WG]
WG Staff
7,701 posts
4,608 battles

Mimochodem, víme o chybkách se South Carolinou a s Viribusem. Je to nahlášeno a snad brzy to bude také opraveno.

Děkuji za pochopení.

  • Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
[ROUGH]
Players
510 posts
20,154 battles
1 hour ago, YabbaCoe said:

snad brzy to bude také opraveno.

Jako že přerenderujete video?
Jo a taky je tam chybka s Gangutem - je ve stejném záběru vidět dvakrát (po modernizaci a přejmenování na Říjnovou revoluci), což by se snad u fyzicky existující lodě nemělo být možné, aspoň do určitého množství promile v krvi :cap_fainting:

  • Funny 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
[SALIS]
Players
978 posts
16,312 battles

Zajímavé video... 

Jenom takový postřeh, ve videu jsou i lodě které byly pouze spuštěny na vodu (aby se tam dostalo alespoň pár Ruských(!) lodí - Izmail/Nikolaj - a nejenom kopie Gangutu), ale zřejmě museli být spuštěny na vodu ještě se záměrem je dokončit jako bitevní loď což je důvod proč tam není Amagi/Akagi; ale je tam Normandie/Bearn... :cap_hmm:

 

A dá se někde zjistit podle čeho jste určovali zmíněný výtlak lodí nebo co jste použili jako zdroj? Používáte "plný výtlak", ale z jakého období u konkrétních lodí? Z toho co je ten model/varianta té lodi? Nebo třeba maximální výtlak reálné lodi, než jste ji předělali model vy (což odpovídá Němcům- Kaiseru, Konigovi,Bayernu)? Teda pokud vůbec to má ukazovat reálný výtlak a ne jenom nějakou hodnotu, která je přímo ze hry? :cap_hmm: Protože občas mi ty čísla nesedí, a pokud vidím takovéto video tak bych očekával, že bude mít nějakou vypovídající a ideálně i naučnou hodnotu. 

A třeba mi tam chybí Mutsu aby ukázala jak strašně vyrostl výtlak Nagata během války, když už používáte jeho maximální hodnotu přes 46 tisíc tun...

 

Spojler

Ale jo video je to pěkný, i když hlavně pro běžnou populaci, ne pro blázny jako jsem já :Smile_trollface: A chápu, že dělat historicky přesná a detailní videa není náplň vašeho podnikání... :fish_sleep:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
[WG]
[WG]
WG Staff
7,701 posts
4,608 battles
Před 15 hodinami Yamashiro42 řekl/a:

Jako že přerenderujete video?
Jo a taky je tam chybka s Gangutem - je ve stejném záběru vidět dvakrát (po modernizaci a přejmenování na Říjnovou revoluci), což by se snad u fyzicky existující lodě nemělo být možné, aspoň do určitého množství promile v krvi :cap_fainting:

Hlavním účelem videa je ukázat velikost bitevních lodí, které máme ve hře a zároveň, které byly ve skutečnosti spuštěny na vodu.

Ano, Gangut je tam dvakrát a to hlavně z důvodu, že rekonstrukce této lodi v době, kdy už se jmenovala Oktyabrskaya Revolutsiya byla velmi markantní a mimo jiné tuto loď prodloužila.

Účelem videa není ukázat lodě tak, jak se mohli ve skutečnosti potkat, ale srovnat jejich délku

 

Před 43 minutami Dave6 řekl/a:

Zajímavé video... 

Jenom takový postřeh, ve videu jsou i lodě které byly pouze spuštěny na vodu (aby se tam dostalo alespoň pár Ruských(!) lodí - Izmail/Nikolaj - a nejenom kopie Gangutu), ale zřejmě museli být spuštěny na vodu ještě se záměrem je dokončit jako bitevní loď což je důvod proč tam není Amagi/Akagi; ale je tam Normandie/Bearn... :cap_hmm:

 

A dá se někde zjistit podle čeho jste určovali zmíněný výtlak lodí nebo co jste použili jako zdroj? Používáte "plný výtlak", ale z jakého období u konkrétních lodí? Z toho co je ten model/varianta té lodi? Nebo třeba maximální výtlak reálné lodi, než jste ji předělali model vy (což odpovídá Němcům- Kaiseru, Konigovi,Bayernu)? Teda pokud vůbec to má ukazovat reálný výtlak a ne jenom nějakou hodnotu, která je přímo ze hry? :cap_hmm: Protože občas mi ty čísla nesedí, a pokud vidím takovéto video tak bych očekával, že bude mít nějakou vypovídající a ideálně i naučnou hodnotu. 

A třeba mi tam chybí Mutsu aby ukázala jak strašně vyrostl výtlak Nagata během války, když už používáte jeho maximální hodnotu přes 46 tisíc tun...

 

  Skrýt obsah

Ale jo video je to pěkný, i když hlavně pro běžnou populaci, ne pro blázny jako jsem já :Smile_trollface: A chápu, že dělat historicky přesná a detailní videa není náplň vašeho podnikání... :fish_sleep:

 

Jak jsem naznačil výše, jedním z hlavních kritérií je to, že loď musela být spuštěna na vodu. Jenže Amagi nebyla nikdy spuštěna na vodu, jelikož byla fatálně poničena ještě v suchém doku.

 

Ohledně výtlaku, to netuším, zda ta hodnota je historická, či maximální, či odpovídá modelu ve hře. Něco mi říká, že by to měl být odhadovaný maximální výtlak, který se obvykle udával u dostavěné lodi.

U kterých lodí ti třeba nesedí ten výtlak?

Share this post


Link to post
Share on other sites
[SALIS]
Players
978 posts
16,312 battles
Před 1 hodinou YabbaCoe řekl/a:

Ohledně výtlaku, to netuším, zda ta hodnota je historická, či maximální, či odpovídá modelu ve hře. Něco mi říká, že by to měl být odhadovaný maximální výtlak, který se obvykle udával u dostavěné lodi.

U kterých lodí ti třeba nesedí ten výtlak?

Právě, že mi nesedí že by to mělo nějaký systém, proto jsem se ptal jestli tam nějaký má být - třeba právě to Nagato, které tam má dejme tomu plný výtlak ze 44 roku (celkově Japonci mají výtlak někdy v závěru války).... a když to srovnáme třeba s Californií, která má ve hře model po Pearl Harboru a ve videu výtlak po dokončení... Oni celkově jsou  tamty US "standartní" bitevky troch podivné, asi jako jejich trupy po minulé aktualizaci... :Smile_sceptic:

A přijde mi, že to trochu moc zkresluje historii...

Trochu to působí, že každou tu linii dělal někdo jiný a nedohodli se...

Před 1 hodinou YabbaCoe řekl/a:

Jak jsem naznačil výše, jedním z hlavních kritérií je to, že loď musela být spuštěna na vodu. Jenže Amagi nebyla nikdy spuštěna na vodu, jelikož byla fatálně poničena ještě v suchém doku.

Jo, já to jenom konstatoval...

Spíš jsem se tak zamýšlel, jenom úplně teoreticky, a jen jsem to napsal "nahlas", jestli pokud by ve hře byla Tosa, jestli by se tam objevila. A to podobné pro bitevní křižník, kdyby byl ve hře pojmenovaný "Akagi"; i když byl spouštěný na vodu až jako letadlová loď :Smile_trollface::Smile_trollface::Smile_trollface:

 

Ale chápu, že k těmto videím ti o moc víc informací tvůrci nedávají...

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×