Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
waldek12345

czy to normalne ?

21 comments in this topic

Question

Players
5 posts

czesc jestem nowy w grze troche sie wkrecilem tylko ze dobiera mi takich kasztanow do teamu ze odechciewa sie grac , napiszcie mi prosze czy przy takich statystykach jest normalny wn% staram sie grac teamowo nie lece na kamikadze 

wos.png

20 answers to this question

Recommended Posts

• 0
[G3NTZ]
Players
1,232 posts
19,513 battles
7 hours ago, waldek12345 said:

czesc jestem nowy w grze troche sie wkrecilem tylko ze dobiera mi takich kasztanow do teamu ze odechciewa sie grac , napiszcie mi prosze czy przy takich statystykach jest normalny wn% staram sie grac teamowo nie lece na kamikadze 

wos.png

Panie kochany, jesteś na początku swojej drigo z Wowsikiem, więc dobra rada albo kilka na początek:

- tak, to może być normalne. Masz dopiero 150 bitew i wierz mi, jeszcze kilka tysięcy tych bitew przed Tobą, zanim ogarniesz wszelkie niuanse mechaniki i taktyk.

- jak ja zaczynałem grać w Wowsika to wiedziałem jedno - po 100 bitwach zdawałem sobie spraw,ę, że nie mam pojęcia o tej grze i jestem kalafiorem. Po tysiącu bitew zdałem sobie natomiast sprawę, że dalej nie mam pojęcia o tej grze i jestem kalafiorem. 

Jak po 150 bitwach wchodzisz na forum i pierwsze co mówisz, to o kasztanach w temacie (których swoją droga na pewno miałeś sporo) to nie zdziw się, jak się ktoś zapyta o Twój poziom. Zdaj sobie sprawę, że po 150 bitwach każdy jest kasztanem, Ty tez i w 1 kolejności pracuj nad sobą a w drugiej patrz na grę innych.

Nikt Ci nie udzieli ogólnej informacji jak grac bo się nie da - każdy okręcik jest inny, są różne sposoby na wygrywanie, nie znasz pewnie jeszcze sporej ilości mechanik itp. Wpadnij na YT na oficjalny kanał Wowsa, poszperaj za filmami tłumaczącymi mechanikę, obejrzyj na YT kilka filmów dobrych zawodników w tą giereczkę i coś niecoś podpłapiesz.

• Cool 1

• 0
Players
2,382 posts
15,890 battles
4 hours ago, Pshemozz said: