Jump to content
  • 0
Favst_Nagano

Początek gry.

6 comments in this topic

Question

Players
2 posts
104 battles

Cześć Wszystkim!

Jestem nowy w WoWs. Kiedyś dużo grałem w WoT'a, natomiast statki gdzieś tam liznąłem na początku dosłownie gdy ta gierka wchodziła i potem o niej zapomniałem.

Teraz jakoś naszło mnie na to żeby odpalić ten tytuł i go sobie ograć.

A więc po ograniu WoT'a chciałbym Was spytać czy są może gotowe jakieś poradniki jakie taktyki stosować podczas bitew? W jakie linie iść jako początkujący gracz tak żeby nauczyć się różnych technik i być zarówno użytecznym w grze dla drużyny jak i też samemu czerpać przyjemność z gry?  

Chodzi mi ogólnie o taki poradnik,który wskaże w miarę możliwości najważniejsze aspekty tej gry na których jako nowy gracz powinienem się skupić.

Za wszelki odzew dzięki. :) 

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
[TF16]
[TF16]
Players
592 posts
9,695 battles

A jak juz ogarniesz w miare powyzsze to zapraszam tutaj: https://forum.worldofwarships.eu/forum/592-poradniki-ogólne/

Co do okretow na poczatek to pograj sobie kazda klasa tak do 4-5 tieru, ktora nacja to juz raczej bez znaczenia na tym etapie.

Wszystkie sie mocno od siebie roznia i maja swoje mocne i slabe strony. Tu musisz doczytac co jest co.

Osobiscie polecilbym Ci zaczac od niemcow, pancerniki sa calkiem przystepne do ogrania i sporo wybaczaja, krazowniki wszechstronne i stosunkowo "twarde",

a niemieckie niszczyciele to calkiem udane hybrydy i maja zarowno przyzwoite torpedy jak i dziala.

• Cool 1

• 0
[E-PIK]
Players
8 posts
3,789 battles

Dobrze jest też pooglądać trochę filmów na yt z wowsa. Można zobaczyć jak grają bardziej doświadczeni gracze, na co zwracają uwagę i czego nie robią. Często robią też filmy dla nowych graczy lub filmy zwracające uwagę na popełniane błędy. A przede wszystkim to nie warto się spieszyć na wyższe tiery, bo można się odbić :) 

• Cool 1

• 0
[MOCNI]
Players
29 posts
14,425 battles