Jump to content
Forum Shutdown 28/7/2023 Read more... ×
  • 0
To_Tylko_Kajzer

Krążowniki warte uwagi

36 comments in this topic

Question

Players
2 posts
979 battles

Witam!

Czy drodzy kapitanowie polecą krążki warte uwagi? Jestem absolutnie zielony, dopiero co zaczynam, dostałem Omahę (za grę w WoTa) i wybadałem Dallasa, zrobiłem równierz Koniga (ale to pancernik). Dobre i złe strony danego krążka, skille i eq na kapitana, styl gry... Podkreślam że dopiero co zaczynam, i raczej X tieru prędko nie zdobędę... Pozdrawiam!

35 answers to this question

Recommended Posts

• 1
[-DWS-]
Beta Tester
5,129 posts
15,858 battles
6 hours ago, Radzio337_sniper said:

Czy drodzy kapitanowie polecą krążki warte uwagi? Jestem absolutnie zielony, dopiero co zaczynam, dostałem Omahę (za grę w WoTa) i wybadałem Dallasa, zrobiłem równierz Koniga (ale to pancernik). Dobre i złe strony danego krążka, skille i eq na kapitana, styl gry... Podkreślam że dopiero co zaczynam, i raczej X tieru prędko nie zdobędę... Pozdrawiam!

Masz Dallasa, to do Heleny niedaleko. A to bardzo fajny okręt.

Fajne są też Furutaka i Aoba.

Przede wszystkim nie ciśnij na wysokie tiery "na chama". Pograj trochę na średnich, porób sobie kapitanów przynajmniej z 10 punktami (camo to bardzo ważny perk dla większości krążowników).

• Cool 2

• 1
Players
205 posts
3 hours ago, Barwena said:

Z okrętów których nie polecam (gra na nich jest katorgą):

Yahagi,

Mogami

Tak jak mówił przedmówca nie ciśnij na sie wysokie tiery. Spokojnie szlifuj umiejętności strzeleckie manewrowe i kapitana. Gdy masz przynajmniej 13 pk kapitana to możesz pomyśleć o Atago. Mogami najlepiej jest przeskoczyć za free xp.

Nope, Mogami jest nadal fajnym krążkiem, tylko wymaga bardzo ostrożnej gry i kombinowania jak znaleźć się blisko capów bez wystawiania się na ostrzał. Torpedy są bardzo spoko, a stockowe 155-ki to shotgun do rozrywania lekko opancerzonych celów.