Jump to content
Sign in to follow this  
You need to play a total of 50 battles to post in this section.
Wauo

Szukam klanu

12 comments in this topic

Recommended Posts

Players
6 posts
8,782 battles

Nick: Wauo.
Ilość bitew: 7600 losówek.
Preferowany typ okrętów: Właściwie każdy, na co akurat jest ''wena''. Za wyjątkiem CV - nie umiem tym grać, nie idzie mi i raczej nie mam w planach tego zmieniać.
Preferowane tiery: Od 7 do 10. I jakieś poszczególne fun shipy mniejszego tieru.

Link do strony ze statystykami: https://wows-numbers.com/pl/player/512337457,Wauo/
Komunikator: Discord.

27 lat na karku. Poszukuję w miarę aktywnego klanu (bardziej niż mój aktualny), gdzie by szło zmajstrować bez większego problemu dywizjon do wesołego popływania i pojojczenia na wszystko i wszystkich w randomowej zupie. CW też nie pogardzę, aczkolwiek nie ma co się oszukiwać - w tym trybie nie mam kompletnie doświadczenia. W głównej mierze nastawiony jestem na randomy, jednak jeśli jakiś klan nie ma nic przeciwko takiemu noobowi jak ja i nie ma kija w tyłku na CW, to z chęcią spróbuję.

• Cool 1

[GROM-]
Beta Tester
150 posts
15,412 battles

Zapraszam do GROM-  jest z kim pograć, pogadać, brak dzieci w klanie. Posiadamy własny TS stawiamy na ludzi aktywnych, a nie na grających raz na miesiąc.

Zapraszamy 

500140203.png

Players
102 posts
2,811 battles
7 godzin temu, Wauo napisał:

Preferowany typ okrętów: Właściwie każdy, na co akurat jest ''wena''. Za wyjątkiem CV - nie umiem tym grać, nie idzie mi i raczej nie mam w planach tego zmieniać.
Preferowane tiery: Od 7 do 10. I jakieś poszczególne fun shipy mniejszego tieru.

Link do strony ze statystykami: https://wows-numbers.com/pl/player/512337457,Wauo/