Jump to content
You need to play a total of 50 battles to post in this section.
Ma_Ro_01

Ma_Ro - Twitch stream

5 comments in this topic

Recommended Posts

[T-N-T]
Players
37 posts
1,603 battles

Dámy a pánové,

již více než rok streamuji na Twitch různé populární i neznámé hry. V posledních době jsem našel velké zalíbení ve World of Warships, kterou aktuálně streamuji zhruba v 75% mých vysílání.

Z toho důvodu chci právě Vás pozvat na mé streamy této hry.

Ve WoWS jsem nováček, takže Vás rozhodně nebudu lákat na skvělý a dech vyrážející gameplay, ale jestli máte chuť mi předat nějaké rady a zkušenosti (nebo prostě jen tak kibicovat), pobavit se o hře (anebo o čemkoliv jiném), tak Vás velmi rád uvítám. Nebráním se hraní v divizi jen tak na odlehčenou a nepohrdnu ani společnému plnění bojových operací. Co mi zatím chybí na zkušenostech, tak bohatě doháním odhodláním.

Při hře nechybí kromě povídání také nějaká ta kvalitní hudba z vyhlášených playlistů, takže o zábavu není nouze.

Streamy můžete navštívit přímo na mém Twitch kanálu.

Případně foto z her dávám na svůj Instagram profil.

Zároveň můžete pro své potřeby využít můj herní TeamSpeak server: ts3.hicoria.com:12045

Děkuji

Ma_Ro

[IDDQD]
Privateer
3,243 posts
5,137 battles
7 hours ago, Ma_Ro_01 said:

Dámy a pánové,

Ma_Ro

Tak tedy AHOY

neboj Sigimu jsem Tě neprásknul :Smile_trollface:

• Funny 1

[T-N-T]
Players
37 posts
1,603 battles

Rozhodně jedna z mých nejlepších bitev (včetně pověstného Krakena). Začátečník budu ještě dlouho, ale nějaké výsledky už jsou vidět. Velice děkuji @YasuLord za obrovskou podporu a rady do hry.

762878561_BESTgame.thumb.jpg.87032bf56c712e2bcef719767bd02e44.jpg

• Cool 2

[IDDQD]
Korzár, WoWs Wiki Team
1,934 posts
12,220 battles

Hele budeš-li chtít zastavíme se :Smile_great:

Podpoříme novou kreF.

Spojler

..Ň tam nebylo

• Cool 1

[-BES-]
Players
129 posts
12,384 battles
Před 9 hodinami Ma_Ro_01 řekl/a: