Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
call_me_neph

Jak zacząć przygodę z WoWS?

3 comments in this topic

Question

Players
1 post

Dzień dobry koledzy.

Jestem nowy w świecie WoWS. W co najlepiej inwestować, jakie okręty premium kupić, czym grać? Dziękuję serdecznie za wszystkie odpowiedzi :)

Miłego dnia,

N.

• Cool 1

2 answers to this question

Recommended Posts

• 2
[BYOB]
[BYOB]
Players
4,466 posts
19,635 battles
24 minutes ago, call_me_neph said:

W co najlepiej inwestować, jakie okręty premium kupić, czym grać?

Weź głęboki oddech i odłóż portfel. Wysłałem ci zaproszenie które da ci tydzień czasu premium i darmowy rosyjski okręt premium Diana (krążownik poziom 2). Później otrzymasz także HMS Warspite i dodatkowe bonusy za osiągnięcia poziomu 6.

Detale - > https://friends.worldofwarships.eu/pl/about/

Na początku polecam zagrać wszystkie krążowniki do poziomu 4. Bez kupowania okrętów premium i czasu premium itd. I tak żeby odblokować wszystkie opcje musisz osiągnąć pewien poziom konta. Potem możesz zacząć grać innymi klasami.

Jeśli potrzebujesz miejsc w porcie, wybierz dzienne skrzynki ze srebrem, jak tylko je odblokujesz. Nie kupuj miejsc za dublony, chyba że są w ofercie za 50-75%.

Dobrym pomysłem jest też znalezienie klanu w którym bardziej doświadczeni gracze pomogą ci ze zrozumieniem gry.

Z chęcią pomogę ci dalej, tylko sprecyzuj co chcesz wiedzieć.

• Cool 3
  • Funny 1

• 1
[WOB]
Players
4,755 posts
15,203 battles
godzinę temu, call_me_neph napisał:

Dzień dobry koledzy.

Jestem nowy w świecie WoWS. W co najlepiej inwestować, jakie okręty premium kupić, czym grać? Dziękuję serdecznie za wszystkie odpowiedzi :)

Miłego dnia,

N.

Najlepiej zainwestować w naukę. W przypadku WOWS - np. poprzez pooglądanie filmów, strimów czy innych dokonań osób, które wiedzą co robią w grze.

Na inwestycje kapitałowe zawsze będziesz miał czas, wiele okrętów premium można mieć po prostu za grę, a z zakupami za $$$ warto się wstrzymać do ciekawych promocji.