call_me_neph Players 1 post Report post # Posted October 10, 2019 Dzień dobry koledzy. Jestem nowy w świecie WoWS. W co najlepiej inwestować, jakie okręty premium kupić, czym grać? Dziękuję serdecznie za wszystkie odpowiedzi :) Miłego dnia, N. 1 Share this post Link to post Share on other sites
2 [BYOB] Aragathor Players 6,844 posts 30,330 battles Report post #1 Posted October 10, 2019 24 minutes ago, call_me_neph said: W co najlepiej inwestować, jakie okręty premium kupić, czym grać? Weź głęboki oddech i odłóż portfel. Wysłałem ci zaproszenie które da ci tydzień czasu premium i darmowy rosyjski okręt premium Diana (krążownik poziom 2). Później otrzymasz także HMS Warspite i dodatkowe bonusy za osiągnięcia poziomu 6. Detale - > https://friends.worldofwarships.eu/pl/about/ Na początku polecam zagrać wszystkie krążowniki do poziomu 4. Bez kupowania okrętów premium i czasu premium itd. I tak żeby odblokować wszystkie opcje musisz osiągnąć pewien poziom konta. Potem możesz zacząć grać innymi klasami. Jeśli potrzebujesz miejsc w porcie, wybierz dzienne skrzynki ze srebrem, jak tylko je odblokujesz. Nie kupuj miejsc za dublony, chyba że są w ofercie za 50-75%. Dobrym pomysłem jest też znalezienie klanu w którym bardziej doświadczeni gracze pomogą ci ze zrozumieniem gry. Z chęcią pomogę ci dalej, tylko sprecyzuj co chcesz wiedzieć. 3 1 Share this post Link to post Share on other sites