[N0RG] Sipscouter_NoR Beta Tester 3 posts 859 battles Report post #1 Posted August 12, 2019 Hei. [N0RG] er en (Norsk) clan som tar inn alt av skandinavisk spillere, som er inne får å gå clan battles å som selvfølgelig har litt peiling på lag spill. Vi er fårtsatt på utkikk etter folk til vår clan å det skader ikke å spørre om det er noe du lurer på, vi har alle i clanen spilt enten mye wows eller wot så vi er alle godt kjent med wargaming. Vi bruker discord å komunisere med. Skriv til meg inngame da vel om du vil ha litt mere (INFO). Besvarer også her men da kan det bli litt venting, på gjensyn seilere :D Håper å høre fra deg. Mvh. Sipscouter_NOR Share this post Link to post Share on other sites
[N0RG] Sipscouter_NoR Beta Tester 3 posts 859 battles Report post #2 Posted August 12, 2019 og selvfølgelig er det bare å skrive her også, når det kommer til å skrive en rekruterings søknad er jeg ikke akkuratt den beste. Men ja er det noe dere lurer på så er det vertfall bare å spørre, de fleste av åss som spille sammen har også spilt ganske mye World of tanks sammen også, så har vært med wargaming i mange år. Share this post Link to post Share on other sites
[AAO] FafnerSaltyDragon Supertester 36 posts 13,077 battles Report post #3 Posted August 14, 2019 hallo, har sett litt etter klaner som gjør clan wars siden det har jeg lyst til å gjøre. spilt WoWs siden Open Beta 2015 og WoT siden vinter 2016 hvis det er plass i klanen så kommer jeg! 1 Share this post Link to post Share on other sites
[N0RG] Sipscouter_NoR Beta Tester 3 posts 859 battles Report post #4 Posted August 23, 2019 fortsatt på utkikk etter flere folk!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
[EFOL] Nadrick Moderator 138 posts 2,724 battles Report post #5 Posted August 23, 2019 Dear ladies and gentelmen, althought the official language of this forum is english, we allow clans to use their own language in recruitment threads, as long as they provide english translations with every post. Please take this as a friendly warning and provide english translations for the messages you want to be kept on this thread. No translation provided posts after this one, will be sanctioned!. Have a great day! Share this post Link to post Share on other sites