Jump to content
You need to play a total of 50 battles to post in this section.
jerkchicken

(DUTCH) Discord Community [div/chat/hulp]

14 comments in this topic

Recommended Posts

Players
117 posts
8,158 battles

(dutch-nederlands)

Welkom! In de Nederlandse community op World of Warships.

wij zijn een gezellige maar ook ervaren gemeenschap van Nederlanders die World of Warships spelen. Aangezien er nog geen Nederlandse topic op het World of Warships Forum is, heb ik dat hier gedaan. Hier kan je alles vragen. Doormiddel van Discord is het veel fijner en handiger om te communiceren, op te divisionen en vragen te stellen. We hebben veel Nederlandse spelers van top clans uit de regio EU. Nieuws over de Supertest (nieuwe schepen etc.)  Er is veel vraag om in division met elkaar te spelen zodat je het spel veel leuker ervaart! En bovendien ook heel erg welkom voor Vlamingen!

Ik zie je vanzelf op onze Discord verschijnen!

~Jerk aka Quincy, Community contributor of Wargaming Benelux.

https://discord.gg/QpGNNge

• Cool 3

Alpha Tester
50 posts
4,456 battles

Mooi om te zien dat er Nederlandse clan in wows. Ik ben een buitenlandse Nederlander en ik speel in NA server.

Players
928 posts
10,769 battles

IMO this should just be in the clan section, and you need to post all of your posts both in Dutch and in English. 
Also, trust me, you're not the first Dutch clan. 

Players
117 posts
8,158 battles
On 9/16/2019 at 4:44 PM, OMG_Noob said:

Mooi om te zien dat er Nederlandse clan in wows. Ik ben een buitenlandse Nederlander en ik speel in NA server.

Altijd welkom!

Players
117 posts
8,158 battles
On 9/16/2019 at 5:36 PM, Isoruku_Yamamoto said:

IMO this should just be in the clan section, and you need to post all of your posts both in Dutch and in English. 
Also, trust me, you're not the first Dutch clan. 

This is not a clan 🤡 

Players
1 post
449 battles

Hoi,

Ik ben geen pc nerd - maar mijn harde schijf loopt vol op de laptop door dit spel, kan geen nieuwe updates uitvoeren meer ... is er iets wat ik zonder schade kan verwijderen in dit spel?  Vooral de map res_packages staat erg vol nml ruim 42 gb ... kan daar iets van weg of jullie weten?

Players
117 posts
8,158 battles
On 12/1/2019 at 1:57 PM, terminator65_gunner said:

Hoi,

Ik ben geen pc nerd - maar mijn harde schijf loopt vol op de laptop door dit spel, kan geen nieuwe updates uitvoeren meer ... is er iets wat ik zonder schade kan verwijderen in dit spel?  Vooral de map res_packages staat erg vol nml ruim 42 gb ... kan daar iets van weg of jullie weten?

Geen idee, ik denk dat als je dat verwijdert het spel al helemaal niet meer kan spelen. Ik zou ook niet aanraden om op een laptop te gamen.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.