Jump to content
  • 0
Daalpa_Arabiast

Linie okrętów

8 comments in this topic

Question

Players
11 posts
154 battles

Witam. Jestem dosyć początkujący, mój najlepszy statek ma dopiero IV tier. Chciałbym spytać się doświadczonych graczy czy takie linie okrętów jakie upatrzyłem będą ok...

Chce mieć minimum po 2 statki X tieru każdej klasy.

Lotniskowce: Tu nie ma 1wyboru  i są tylko dwie linie więc wybrałem japońskie i amerykańskie.

Pancerniki: Japoński Yamato i amerykański Montana

Niszczyciele: Japoński Shimikaze i Rosyjski Chabarowsk

Krążowniki: Rosyjska Moskwa i Francuski Henri IV

Czy to będzie dobra linia rozwoju? Napiszcie co o tym sądzicie.

7 answers to this question

Recommended Posts

• 1
Players
1,693 posts
7,993 battles
42 minutes ago, Daalpa_Arabiast said:

Witam. Jestem dosyć początkujący, mój najlepszy statek ma dopiero IV tier. Chciałbym spytać się doświadczonych graczy czy takie linie okrętów jakie upatrzyłem będą ok...

Lepiej porób wszystkie linie do 6-7, gdzie zaczynają nabierać prawdziwego smaku, i z tego poziomu decyduj do ciągnięcia do dych.

43 minutes ago, Daalpa_Arabiast said:

Pancerniki: Japoński Yamato i amerykański Montana

Yamato ma największe działa w grze i najlepszą celność. Traci na ich obrocie i obronie przeciwlotniczej. Gra nim jest przeważnie dosyć statyczna, trzeba znaleźć jakiś zakątek gdzie nikt cię nie zajdzie z boku i po kolei tłuc przeciwników. Jako jedyny (z Musashi) jest w stanie przebić się przez praktycznie każdy dziób (mechanika w grze jest taka, że jak strzela się w pancerz nachylony pod katem mniejszym niż 30 stopni, to pociski odbijają się automatycznie, chyba, że kaliber działa jest 14,3 razy większy niż grubość tego pancerza. Ponieważ do niedawna najgrubszy pancerz na dziobach okrętów wynosił 32mm, nie dało się skątować przeciwko Yamato).

Montanę mam, ale niewiele mogę o nim powiedzieć. 12 rur daje niezły wygar.

49 minutes ago, Daalpa_Arabiast said:

Niszczyciele: Japoński Shimikaze i Rosyjski Chabarowsk