Jump to content
  • 0
Diver1313

Diver 1313

9 comments in this topic

Question

[WW_PL]
Players
4 posts
10,312 battles

Panowie ,  od trzech dni gram na rankedach i to co się dzieje jest dla mnie cokolwiek niezrozumiałe. Nie jestem maniakiem tej gry, nie gram codziennie i nie znam jej na wylot jak wielu z Was, ale gram od ponad roku, mam kilka okrętów 10, 9, 8, 7, i 6 tieru, co oznacza że trochę pograłem  ( jakieś prawie 5000 bitew ). Do czasu ostatniej aktualizacji normalnym było, że raz się wygrywało raz przegrywało, ale zawsze było ciekawie i można było nawet kilka bitew pod rząd wygrać. Od 3 dni gram na nowych rankedach i to jest jaka porażka. Dzisiaj tj. 03.02.2019 na 26 stoczonych bitew 22 przegrane........jakiś absurd, nawet statystycznie powinno być więcej wygranych. Załóżmy, że miałem pecha i trafiałem zawsze do słabszej drużyny ........Nosz coowa NIE można zawsze trafiać do słabszego składu bo to morduje zabawę. Nie o to chodzi żeby zawsze wygrywać , ale nie o to chodzi też żeby ciągle przegrywać. Nie wiem jak się losuje składy, ale moim zdaniem jest coś chyba nie tak. Jestem członkiem klanu i wszyscy w klanie maja podobną sytuacje. Po prostu przestają grać w rankingach. Czy może mi ktoś wyjaśnić o co tu chodzi ? Jeśli zauważyliście podobne problemy to może specjaliści od tej naprawdę fajnej gry coś z tym zrobią. 

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Alpha Tester
290 posts

6x6 to nie 12x12. Oznacza to nie mniej nie więcej, że od pojedynczego gracza zależy znacznie więcej niż na randomach. Obecny sezon różni się też tym od wcześniejszych, że jest w wyścigu zbrojeń co daje więcej możliwości taktycznych i promuje dobrych graczy którzy potrafią zagrać agresywnie i być w tym skutecznym. 22 przegrane na 26 bitew - jeden wniosek. Nie jesteś na tyle dobrym graczem by mieć duży wpływ na wynik bitwy w obecnej formie trybu rankingowego.

• 0
[WW_PL]
Players
4 posts
10,312 battles

Sturmovikgsp