Jump to content
  • 0
altair1970

Amerykańskie krążowniki premium VII-go poziomu

13 comments in this topic

Question

Players
56 posts
1,121 battles

Witam.

Jestem początkującym graczem w WoW, w WoT dość starym).

Zanoszę się z zamiarem kupna Amerykańskiego krążownika premium VII poziomu.

Są trzy krążowniki Indianapolis, Boise i Atlanta.

Z tych trzech najbardziej leży mi Atlanta z racji dużej ilości dział (mimo tylko 127 mm działami) przez co wydaje mi się najbardziej uniwersalny.

Jednakże chciałbym zasięgnąć jakieś porady od bardziej doświadczonych graczy w WoW, którzy mogą konkretnie w tym temacie doradzić.

12 answers to this question

Recommended Posts

• 2
[GOFER]
Players
393 posts
2,259 battles

Jak jesteś początkującym graczem, to kup sobie Scharnhorsta. Gra się podobnie jak krążownikiem, a gra Ci wybaczy 100 razy więcej i 100 razy wiecej sie będziesz lepiej bawił. Atlanta jest dla graczy doświadczonych, Indianapolis to ścierwo. Boise nie mam to ciężko powiedzieć, ale jeżeli Helena z drzewka ma być wyznacznikiem, to jak chcesz się uprzeć i koniecznie coś z tych 3 okrętów wybrać, to bierz Boise.

• Cool 2

• 1
[PLO]
Players
113 posts

@Dropsiq  nie wiem ,czy to jest napewno dobra rada dla początkującego ,kupować akurat Scharnhorsta,bo to będzie szybkie rozczarowanie....

Pali się to to lepiej od suchej słomy,celny tylko na krótki dystans,penetrację AP WG stępiło.Jak dla mnie początkujący gracz wogóle nie powinien kupować premek,ale to jest tylko moje zdanie na ten temat.

PS.Zaczynanie gry od niemieckich okrętów to też nie jest dobre rozwiązanie,później pozostaje syndrom "twardego kadłuba" ciężki do wyleczenia na innych liniach  ;)  

Pozdrawiam 

• 1
[GOFER]
Players
393 posts
2,259 battles

Dobrze, to się rozpiszę na poważnie, w ramach celebracji.