Jump to content
Sign in to follow this  
TheGrimReaper76

DDU is recruiting (Dansk clan søger medlemmer)

10 comments in this topic

Recommended Posts

[DDU]
Players
5 posts
9,845 battles

Ohøy alle DANSKE kaptainer

Lidt om DDU
Vi er en forholdsvis lille clan pt. 17 medlemmer og aktiv, vores primære del er casual play, vi hygger på Discord som er vores fælles platform, alderen er 25+.

Et UFRAVIGELIG KRAV er at man skulle kunne opføre sig ordentlig, samt snakke dansk !!!!

Vi søger medlemmer til hyggelig "samvær" på discord, dette er ikke et krav, men spillere der gider komme online og være med til at skabe noget holdånd og fællesskab vil blive foretrukket.

Clanen er blevet størrere, og lysten til at starte op på lidt Clan Wars er der, kunne du tænke dig at være med til at starte dette i næste sæson, men på hygge niveau, meld dig endeligt under fanerne.

Aktiviteter :
Clan Wars :
Vi vil gerne spille Clan Wars, vi spiller på hygge niveau, hvis det er competitive Clan Wars du vil spille er dette IKKE clanen for dig.

Ranked :
Vi spiller Ranked

Random Battle :

Vi spiller Random battle, både alene og i divisioner, samt nedtælling.

Generalt hjælper vi hinanden med opsætning/råd.

Kom endelig ind på vores Discord server og få en snak, vi bider ikke :cap_like:

Discord server :
https://discord.gg/7EpfYMc

Mvh
TheGrimReaper76

5b7996188a2bb_DDU64x64.jpg.306e44e22a3a55c7daa5408c0280ca38.jpg

[DDU]
Players
5 posts
9,845 battles
On 20/8/2018 at 1:18 PM, Kampa1987 said:

Please provide the English translation in this section. Thank you 

Ohoy all Danish captains

A little about DDU :
We are a relatively small clan pt. 17 members and active, our primary part is casual play, we enjoy Discord which is our common platform, the age is 25+.

An imperative requirement is that you should be able to behave properly, as well as speak Danish !!!!

We are looking for members for a friendly "meeting" at discord, this is not a requirement, but players who want to come online and help create team spirit and contribute to the community will be preferred.

The clan has grown bigger and the desire to start a little Clan Wars is there. Would you like to help start this next season, but at a casual level, sign up under the tabs.

Activities :
Clan wars :
We want to play Clan Wars, we play on a casual level, if it's competitive Clan Wars you want to play this is NOT the clan for you.

Ranked :
We play Ranked

Random Battle :

We play Random battle, both alone and in divisions, as well as countdown.

In general we help each other evolve.

Finally, come to our Discord server and get a chat, we do not bite. :cap_like:

Discord server :
https://discord.gg/7EpfYMc

Sincerely
TheGrimReaper76

Beta Tester
2 posts
3,873 battles

searching for a clan.. 40 year old "vejlegenser" with a child and a wife, so not a full time gamer..

calm, releaxed... 

https://wows-numbers.com/player/528202371,RebMaynard/

decent stats, although not ... extremely impressive, the clan i am in, is just an empty one i own. ready for discord, and has microphone.

[DDU]
Players
5 posts
9,845 battles
On 21/8/2018 at 8:34 PM, RebMaynard said:

searching for a clan.. 40 year old "vejlegenser" with a child and a wife, so not a full time gamer..

calm, releaxed... 

https://wows-numbers.com/player/528202371,RebMaynard/

decent stats, although not ... extremely impressive, the clan i am in, is just an empty one i own. ready for discord, and has microphone.

Velkommen til vores nyeste medlem.

Welcome to our newest member.

Mvh (sincerely)

TheGrimReaper76

[FRLRS]
Players
22 posts
8,180 battles

Hej.

Søger en ny klan, meget gerne Dansk. 

Håber I vil overveje mig.

SirPounce

[SWPBC]
Players
1 post
9,928 battles

hej jeg søger en dansk clan at join har spillet spilet en del og er kommet til moskvaen men ikke rigtig andre tier 10 endnu mest spillet på den i min gammle clan men ellers om mig selv jeg er 33 år gammel og fra midt jylland men håber i vil overvej mig på forhånd tak

Players
40 posts
1,258 battles

Hej,

Vil gerne spille samme med nogle, men mine stats er dårlige fordi jeg er en casual spiller. Har ingen amtioner om caln wars (har spille rigeligt af det i WOT).

Men hvis I man bruge en casual spiller, så noget division så er jeg frisk, har kun til tire IX.

[ROTSS]
Players
1 post
5,448 battles

Hejsa

Leder i stadig efter spillere til jeres clan ?

Så er jeg hvertfald klar.

Sign in to follow this