Jump to content
Sign in to follow this  
You need to play a total of 50 battles to post in this section.
Qall

Problem techniczny

11 comments in this topic

Recommended Posts

[JHF]
Players
36 posts
2,460 battles

Witam wszystkich, nie znalazłem na forum odpowiedniego działu dlatego zapytam tutaj.
Gram od około 2 lat w Wow'a z przerwami, nigdy nie miałem problemów z grą aż do teraz.
Od 2 dni prawie w każdej bitwie mam problem z interakcją np: klikam na myszce "strzal" ale okręt nie strzela, skręcam ale okręt nie skręca, używam jakiegoś knelfa z dopalaczem, dymem, naprawą, obojętnie co... i nie działa. Okręt nie strzela, nie skręca, po prostu nie reaguje... przez kilka do kilkunastu sekund po czym nagle wszystko co aktywowałem "uruchamia" się, czyli strzela na oślep, włącza dopałki itd. Nie jest to problem internetu, nie lag. Wszystko działa jak trzeba: obrywam, okręty płyną, dostaje dmg ale sam nic zrobić nie mogę. Ostatnio nawet nie mogłem aktywować "lornetki" na shift. Klawiatura i myszka też sprawna. Czy ktoś miał podobny problem?

Weekend Tester
504 posts

Prędzej obstawiałbym łącze.

Sprawdź pingi i utracone pakiety.

Zakładam, że kryptokoparką nie jesteś.

[LOBUZ]
Players
369 posts
9,134 battles
14 hours ago, Qall said:

Witam wszystkich, nie znalazłem na forum odpowiedniego działu dlatego zapytam tutaj.
Gram od około 2 lat w Wow'a z przerwami, nigdy nie miałem problemów z grą aż do teraz.