Jump to content
Sign in to follow this  
You need to play a total of 50 battles to post in this section.
YabbaCoe

Pravidla kompenzací výměny US křižníků

11 comments in this topic

Recommended Posts

[WG-EU]
[WG-EU]
WG Staff
1,694 posts
3,291 battles

Kapitáni! :cap_rambo:

 

Jak jistě dobře víte, u větve amerických křižníků proběhnou velké změny. S verzi 0.7.5 přijdou na řadu především těžké křižníky. Lodě budou vyměněny následovně:

 

Cleveland

·         Pokud jste vyzkoumali křižník VI Tieru Cleveland, budete mít vyzkoumanou křižník VI Tieru Pensacola a také křižník VIII Tieru Cleveland.

·         Křižník VI Tieru Pensacola bude mít stejné vyzkoumané moduly, které byly vyzkoumané na Clevelandu. Na křižníku VIII tieru Cleveland budou vyzkoumané pouze základní moduly.

·         Hráči, kteří momentálně mají křižník VI Tieru Cleveland dostanou:

·         Křižník VI Tieru Pensacola (se stejnými moduly, které měl Cleveland). Všichni komandéři a získané XP na Clevelandu budou přesunuty na křižník VI Tieru Pensacola

·         Hráči dostanou také křižník VIII Tieru Cleveland se základními moduly a s ním také nového kapitána.

·         Kamufláže: Pokud máte standardní permanentní kamufláž na Clevelandu, dostanete standardní permanentní kamufláž, jak na křižník VI Tieru Pensacola a standardní permanentní kamufláž na křižník VIII TIeru Cleveland.

·         Pokud máte jakoukoliv z permanentních kamufláží, duplikát bude vyměněn za kredity v hodnotě ekvivalentu ceny v dublonech.

·         Pokud máte novou permanentní kamufláž Nový Rok na Clevelandu, dostanete permanentní kamufláž Nový Rok pouze na křižník VIII TIeru Cleveland.

 

Pensacola

·         Pokud jste vyzkoumali křižník Tieru VII Pensacola, poté křižník VII Tieru New Orleans bude vyzkoumaný po aktualizaci.

·         Křižník Tieru VII New Orleans bude mít stejné vyzkoumané moduly, které byly vyzkoumané na Pensacole.

·         Hráči, kteří momentálně mají křižník VII Tieru Pensacola dostanou:

·         Křižník VII Tieru New Orleans (ve stejné konfiguraci, jako měla Pensacola). Všichni komandéři a získané XP na Pensacole budou přesunuty na křižník VII Tieru New Orleans.

·         Hráči dostanou také křižník VI Tieru Pensacola se základními moduly a s ním také nového kapitána.

·         Kamufláže: Pokud máte standardní permanentní kamufláž na Pensacole, dostanete standardní permanentní kamufláž na křižník VII Tieru New Orleans a standardní permanentní kamufláž na křižník Tieru VI Pensacola.

·         Pokud máte jakoukoliv z permanentních kamufláží, duplikát bude vyměněn za kredity v hodnotě ekvivalentu ceny v dublonech.

 

New Orleans

·         Pokud jste vyzkoumali křižník VIII Tieru New Orleans, budete mít vyzkoumaný křižník VIII Tieru Baltimore.

·         Křižník VIII Tieru Baltimore bude mít stejné vyzkoumané moduly, které byly vyzkoumané na New Orleans.

·         Hráči, kteří momentálně mají křižník VIII Tieru New Orleans dostanou:

·         Křižník VIII Tieru Baltimore (ve stejné konfiguraci, kterou měl New Orleans). Všichni komandéři a získané XP na New Orleans budou přesunuty na křižník VIII tieru Baltimore.

·         Hráči dostanou také křižník VII Tieru New Orleans se základními moduly a s ním také nového kapitána.

·         Kamufláže: Pokud máte standardní permanentní kamufláž na New Orleans, dostanete standardní permanentní kamufláž na křižník VIII Tieru Baltimore a standardní permanentní kamufláž na křižník VII Tieru New Orleans.

·         Pokud máte jakoukoliv z permanentních kamufláží, duplikát bude vyměněn za kredity v hodnotě ekvivalentu ceny v dublonech.

·         Pokud máte blahopřejnou permanentní kamufláž na New Orleans, dostanete pouze blahopřejnou permanentní kamufláž na křižník VII Tieru New Orleans.

 

Baltimore

·         Pokud jste vyzkoumali křižník IX Tieru Baltimore, budete mít po aktualizaci vyzkoumaný křižník IX Tieru Buffalo.

·         Křižník IX Tieru Buffalo bude mít stejné vyzkoumané moduly, které byly vyzkoumané na Baltimore.

·         Hráči, kteří momentálně mají křižník IX Tieru Baltimore dostanou:

·         Křižník IX Tieru Buffalo (ve stejné konfiguraci, kterou měl Baltimore). Všichni komandéři a získané XP na Baltimore budou přesunuty na křižník IX Tieru Buffalo.

·         Hráči dostanou také křižník VIII Tieru Baltimore se základními moduly a s ním také nového kapitána.

·         Kamufláže: Pokud máte standardní permanentní kamufláž na Baltimore, dostanete standardní permanentní kamufláž na křižník IX Tieru Buffalo a standardní permanentní kamufláž na křižník VIII Tieru Baltimore.

·         Pokud máte jakoukoliv z permanentních kamufláží, duplikát bude vyměněn za kredity v hodnotě ekvivalentu ceny v dublonech.

 

 

Všechny namontované moduly, kamufláže, signály a spotřební doplňky budou ze všech nahrazených lodí demontovány a uloženy v inventáři.

Pokud momentálně máte na svém účtu více ze zmíněných lodí (např. pokud máte Cleveland i Pensacolu, dostanete Pensacolu dvakrát: Pensacola + Cleveland a New Orleans + Pensacola), tím pádem dostanete loď s konfigurací, které byly zmíněny výše, komandéra, místo v přístavu a kompenzaci v kreditech, která se rovná nákupní ceně této lodi se základní konfigurací nehledě na jakékoliv dostupné slevy.

  • Cool 2
  • Angry 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
[GWDYS]
Players
168 posts
12,406 battles

diky za podrobne info.

Akurat ten "komandér"  mi znie trochu divne.  Co takto pouzit vyraz "kapitan" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
[NYXCZ]
Players
8 posts
10,850 battles

Chápu to správně tak, že když mám cleva, pensu, orleans a baltiho (vše v přístavu) a na všechno pořídím permacamo, tak v zásadě dostanu zpět vše ve zlatě?

 

Jo aha... :D už to vidím :D

Edited by Muad_34
sem trotl :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
[BL4CK]
Players
150 posts
7,940 battles

Ja mám k tomu otázočku.

Kapitán z Clevelandu pôjde po zmene na Pensacolu. Lenže ja by som si ho chcel nechať na Clevelande. Ak ho pred zmenou presuniem do zálohy, zostaneme mi po zmene stále vyškolený na Cleveland?

A ešte jedna otázka: Kapitáni lodí budú mať resetované schopnosti? Pretože Cleveland je CL a tak mám nastavené aj s schopnosti veliteľa. Pensacola je CA a kapitánske schopnosti by som rozdelil určite inak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[IDDQD]
Players
364 posts
11,523 battles
17 hours ago, YabbaCoe said:

Cleveland

·         Pokud máte jakoukoliv z permanentních kamufláží, duplikát bude vyměněn za kredity v hodnotě ekvivalentu ceny v dublonech.

·         Pokud máte novou permanentní kamufláž Nový Rok na Clevelandu, dostanete permanentní kamufláž Nový Rok pouze na křižník VIII TIeru Cleveland.

Mám na Clevelandu tu velmi starou perma kamufláž (tuším "Cleveland 12" nebo tak nějak - taková ta - ehm - cirkusová), kterou jsem si pořídil v dřevních dobách hry pro rychlejší expení křižníku (tehdy se neexpilo až takhle easy jako dnes). Ne že bych ji miloval, nicméně pokud správně chápu, Yabbi, tak tahle kamufláž mi zmizí a dostanu za kamo, které jsem koupil v DUBLONECH (rozuměj - tehdy za real money) ekvivalent v KREDITECH, kterých mám zhruba 500.000 ?

 

EDIT:

Tak prý jsem to pochopil blbě a i tohle camo by se mělo přesunout na "nový" Cleveland T8 a jen ten "jakobyduplikát", co zůstal na šestce, by se měl vyrevanšovat za kredity. Pokud je tomu skutečně takto a můj osmičkový "Cirkus Humberto Cleveland" zůstane, pak se omlouvám za mystifikaci (no tak, je pátek, co po mně vlastně chcete? :cap_haloween: ) a za trest jdu sníst čokoládovou fidorku :fish_glass: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
[IDDQD]
Beta Tester
2,774 posts
4,674 battles
On 18. 5. 2018 at 11:37 AM, Markethia said:

a za trest jdu sníst čokoládovou fidorku :fish_glass: ...

To ti tak věřím . K obědu to dostane brambory v rumový omáčce - omáčku sní a brambory nechá 

Spoiler

a ještě je tak drzej , že si řekne o přidání omáčky :Smile_teethhappy:

 

  • Funny 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Players
12 posts
9,455 battles

Změna je fajn ale to že jsem si kapitána tvrdě vydřel a musel jsem si ho znovu přehodit a aby byl plnohodnotnej tak si musím vyjezdit 150k xp kapitána tak to je hnus,takže u mně palec dolu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Players
62 posts
3,410 battles
On 2. 6. 2018 at 12:56 PM, Kakumeiki_Valvrave said:

 

1 víťazna bitka s Pensacolou ti dáva odmenu 190 000 elitných kapitánskych skúseností. A kapitána máš preškoleného hneď :)

tak mal som cleavlenda, teraz mám aj pensacolu. žiadna misia sa mi neukázala. Odohral som jednu hru s pensacolou a keď pozerám na stav elitných kapitánových XP tal mi tam svieti 205 000. Neviemkoľko som mal predtým, ale 200k určite nie. Splnil som tú misiu? Či nie? Musí byť víťazná? Len podotýkam, že som mal na pensacole naverbovaného kapitána s 1 bodom (automaticky).

Share this post


Link to post
Share on other sites
[T-N-T]
[T-N-T]
Weekend Tester, Players, In AlfaTesters
4,208 posts
9,597 battles
12 hours ago, unhappy360 said:

tak mal som cleavlenda, teraz mám aj pensacolu. žiadna misia sa mi neukázala. Odohral som jednu hru s pensacolou a keď pozerám na stav elitných kapitánových XP tal mi tam svieti 205 000. Neviemkoľko som mal predtým, ale 200k určite nie. Splnil som tú misiu? Či nie? Musí byť víťazná? Len podotýkam, že som mal na pensacole naverbovaného kapitána s 1 bodom (automaticky).

 

Tohle pisou na hlavni strance 

 

Spoiler

When Update 0.7.5 hits the live servers, all players will have a chance to complete the following combat mission: Play one battle of any type with Tier VI cruiser Pensacola to get 190,000 Elite Commander XP. This will allow you to easily redistribute the skill points of the Commander or retrain the Commander of the Tier VI Cleveland to the new ship. The combat mission will become available for completion until June 29.  Please note, this combat mission is not visible in the mission list!

Please note, this combat mission is not visible in the mission list!

2

 

Takze staci odehrat (nemusis vyhrat) jednu hru s pensacolou a dostanes 190k cap XP. A bohuzel tahle mise neni videt v seznamu

  • Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×