Jump to content

AZERBAIJAN_Cavid_2017

Players
  • Content Сount

    18
  • Joined

  • Last visited

  • Battles

    189

About AZERBAIJAN_Cavid_2017

Contact Methods

  • Skype
    cavid ceferzade

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Azerbaijan, Baku

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. AZERBAIJAN_Cavid_2017

    arkadaslar lutfen bana yardim edin max 25 fps ve 140 ping aliyorum

    arkadaşlar format atdim indirmeye basliyorum.
  2. AZERBAIJAN_Cavid_2017

    arkadaslar lutfen bana yardim edin max 25 fps ve 140 ping aliyorum

    sanmam kardeşim
  3. AZERBAIJAN_Cavid_2017

    arkadaslar lutfen bana yardim edin max 25 fps ve 140 ping aliyorum

    Arkadaşlar yarın bilgisayara format atıcam. Gerekli her şeyi kurduktan sonra world of warships' i indirip oyunu açıcam eğer aynı problem olursa sağlayıcıyı değiştiricem.
  4. AZERBAIJAN_Cavid_2017

    arkadaslar lutfen bana yardim edin max 25 fps ve 140 ping aliyorum

    buyur kardeşim sonuçlar
  5. AZERBAIJAN_Cavid_2017

    arkadaslar lutfen bana yardim edin max 25 fps ve 140 ping aliyorum

    Bende windows orijinal
  6. AZERBAIJAN_Cavid_2017

    arkadaslar lutfen bana yardim edin max 25 fps ve 140 ping aliyorum

    Sistem gereksimlerim: Ekran kartı : Nvidia Geforce GT 430 2 GB İşletim sistemi : Windows 7 Ultimate DirectX 11 Sistem türü : 64 bit RAM : 4gb İşlemci : İnterl(R) Core(TM)2 CPU 4400 2 Ghz
  7. AZERBAIJAN_Cavid_2017

    arkadaslar lutfen bana yardim edin max 25 fps ve 140 ping aliyorum

    Kardeş bide bende FPS yüzünden oyun kasmıyor. Ping yüzünden kasıyor. Ben pingimi nasıl rahatladıcağımı öğrenmek istiyorum. Demin söylediğim gibi, format atmazdan önce pingim 50 ms oluyordu. Şimdi pingi azaltmak için WTFast programını indirdim, cmd komutlarıyla pingimi azaltdım, regeditde bazı klasörler oluşturarak içine kodlar yazdım. Önce 150 - 160 ms oluyordusa, şimdi 100 - 110 ms oluyor. Ama yinede kasıyor. Ama bildiğimiz gibi kasmıyor, mesela, ben uçak gemilerini çok kullanıyorum. Uçak gemilerini kuş bakışıyla sürdüğümüz için çok lag olmuyor. Ama torpido uçaklarıyla ateş etdikden sonra torpidolar gemiye değmicekmiş gibi gidiyorlar. Gemi birden torpidoların olduğu yere gidiyor ve patlıyor. Ben sizden bunun çözümünü istiyorum.
  8. AZERBAIJAN_Cavid_2017

    arkadaslar lutfen bana yardim edin max 25 fps ve 140 ping aliyorum

    Merhaba kardeşim. Bende masa üstü bilgisayar.
  9. AZERBAIJAN_Cavid_2017

    arkadaslar lutfen bana yardim edin max 25 fps ve 140 ping aliyorum

    Bide bende kablolu bağlantı
  10. AZERBAIJAN_Cavid_2017

    arkadaslar lutfen bana yardim edin max 25 fps ve 140 ping aliyorum

    Merhaba kardeşim. Direct x 11 var Windows 7 Ultimate 64 bit
  11. AZERBAIJAN_Cavid_2017

    arkadaslar lutfen bana yardim edin max 25 fps ve 140 ping aliyorum

    Direct x 11 Format attıktan sonra tüm sürücüleri driver boosterten indirdim kerdeşim
  12. AZERBAIJAN_Cavid_2017

    klan ariyorum

    kardes klan bulduysan adini soyle bende geliyim
×