Jump to content

Akongua

Players
  • Content Сount

    15
  • Joined

  • Last visited

  • Battles

    6030
  • Clan

    [WIDMO]

About Akongua

  • Rank
    Able Seaman
  • Insignia

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

103 profile views
  1. Akongua

    Szukam Klanu !!!

    Alt konta nie są znane od dziś. To są ludzie cierpiący z upośledzeniem mózgowym tylko ze tego nie wiedza ktoś se tam myśli, że jest fajny, ale czy na pewno ?? A tak poza tym, po co to wszystko ktoś wygra jakiś talon na zloty balon ?? Co do klanów jest co wybrać. S1920k jeśli szukasz klanu ze zdrowym podejściem do gry, czyli wiadome rodzina dom itp. itd. a przy tym spoko atmosferą to wpadnij pogadać ja jakiś czas temu tak zrobiłem ekipa jest spoko jest z kim pograc na wesoło i spokojnie. WIDMO zaprasza.
  2. a jak procen RNG bedzie w nowy patchu ??? 100% bo juz mam dos waszegko klamstwa i tego oszczanego RNG noob bonus gdzei tu fair play a niby to wasza domena ????? pomidoryy plywaja burtami ale cyty im nie zalapie tylko smieszne liczby DMG chyba zaczne filmy robic o tym . Oby War Thunder zrobil ta gre solidnie o okretach bo i tak ostanio sie sporo poprawili
  3. tak tak juz lece a co tam dam zarobic WG i za jakies 1000 eu se cos tam kupie w ich tam sklepie moze wtedy WG odblokuje moje RNG ktore mam na minus i zacznie mi losowac normalnych gracz do temu nie debili WG i ich zasady FFFF AAAA IIII RRRR PPPPPP LLLLL AAAAA YYYYY. A i jak tam wasze postanowienia co macie problem z banowaniem ludzi za warpacka no tak ci cos daja kaske oplacaja abonament to moga gran na programikach pffffff ale cos jednak zrobiliscie jednemu z mojej specialne listy daliscie konto do kasacjii no zawsze cos choc ten byl debilem no ale
  4. Akongua

    Kontenery Royal Navy

    Otwarcie tego kontenera daje również pewną szansę na zdobycie specjalnej misji bojowej. Nagrodą za wypełnienie tej misji będzie jeden z czterech możliwych do zbadania brytyjskich niszczycieli: Acasta, Icarus, Jervis lub Lightning. Okręty dostarczone będą na Twoje konto z miejscem w porcie, dowódcą z 3 punktami umiejętności oraz wszystkimi modułami zbadanymi i kupionymi. Misje bojowe będą dostępne do 19 listopada. WG jak zwykle leci w *edytowano*. z kontenerami PREMIUM!!!! Jesli jest napisane daje PEWNA SZANSE to na 10 zasranych kontenerow premium powinna mi wpasc jakas misja na DD RN a tu co gowno !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZERO jak zwykle polityka WG zgarnoc hajs. P.S poparane WG jak tam wasze RNG widze ze ma sie dobrze widze ze czapajewy kontra 460mm z 6 km na burte 5500 dmg na salwe no no no
  5. Akongua

    "Rankingowy sprint"

    Zlociutki1 wczoraj mialem ciebie w team z tym naliczeniem to fakt zrobiles sporo bylem 3 po tobie na liscie ale jakis cep co nic nie robil kapil malo co zrobil ale gwizde zostala ??????????? gral na shimie plywal od bandy do bandy nic nie robica no miale 2 torpy zaliczone i jakim to on trafeem mial gwiazde zatrzymana ??????????????? ktos to z WG wypowie ale nie po co dadza litanie co odpowiedziec jak Tikecie kolo mial z jakies 46 WR i 10 k bitew GG
  6. Akongua

    "Rankingowy sprint"

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO szanowne *edytowano* Wie mam pytanie do super team dream war gaming ktorego tam tak *edytowano* ?????????????? od wbicia 5 rangi juz mam promocje spadkowa do 8 rangi jest to mase gier przegranych bardzo wiele albo moze mam miec spadek na maxa????. To jest normalne???????????????? ktory idiota robil ten posrany liczydelko ??????????? to nie jest normalne. Po drugie kiedy zaczniecie robic cos dobrze a nie na *edytowano* i zaczniecie lapac debili co maja war packi wszelkie mody wspomagacze ale nie po co lapac ich jak ich zlapia to server sie wysypie bo polowa debili na tym gra z tego co widac Plus wasze te sci fi RNG ktory debil to pisal w programie od kiedy minotaury bokiem dostaja z salwy za 1350 max hp ????????? ktory tam baran z WG wows mysli ???????? czy ma problem po co to sztuczne wymuszanie WIN ???????? jak widze po rank game jak leca strzaly z niskim DMG bo tak RNG prawi to wiem ze przegrana i sie jakos to sprawdza dziwne PFffffffffffffffffffffffffffff
  7. Akongua

    Okręty za free expa...

    War Gaming to Fanatycy STAR WARS tyle ze trylogie piszo po swojemu ( RNG, zarobki MM team w randomku itp itd )
  8. Akongua

    Oficjalny koniec BB/BC

    Dobrze znane sa nam czarowania WG to daja nam filmik jak dziala ARMOR ale to samo jest WOT itp itd wiadome o co biega Papier Tanki odbija dupa z 20M itd tu mamy podobnie np taki Minotaur minionek RNG zalapie leci burtowa i co za 1250 ???? z 10 km seriooooo albo nic ha ha ha A co do podpalania to juz jest przesada
  9. Akongua

    Błąd podczas uruchamiania gry

    Widze ze nie jestem sam z tym problemem ja to mam od tego patch i na NA widzialem podobne ja z tym sie mecze 3 dzien i nic nie dalo rady tyle ze mam ( win 10 )
  10. Akongua

    Rekrutacja do klanu JEDI KNIGHTS

    PW poszlo z zapytaniem
  11. Akongua

    Szukam klanu

    Dzieki PLDömin ale szukam klanu od ktörego poducze sie praktycznie lub pogram na poziomie wiec dalej szukam klanu
  12. Akongua

    Szukam klanu

    Witam wszystkich kläny powoli rüszaja wiec i ja sie wylaniam na pöszukanie i zagrzanie miejsca w ktöryms z klanow Co do TS wiem jest to wazne dla spoleczenstwa klanowego gry zespolowej itd. tu jest zemna Problem maly dla tego z na chwile obecna pracuje w DE i tu nie mam zbytnio warunköw do prowadzenia rozmöw na TS moge byc, ale jedynie czasami porozmawiac a tak to lipton, jesli to nie przeszkadza w klanie miec niemowe tö GIT + gram aktywnie.Pozdrawiam Akongua.
  13. Raczej bedze to podobne do World of Tanks tak jak tam rozdawali perem tanki wbic expa itp itd tak mysle
×