Jump to content

CHALLENGER_NESI

Players
  • Content Сount

    132
  • Joined

  • Last visited

  • Battles

    3726

About CHALLENGER_NESI

Recent Profile Visitors

866 profile views
  1. CHALLENGER_NESI

    Hallowen

    Cześć, Co sądzicie o nowym hallowen? Moim zdaniem nawet spoko.
  2. CHALLENGER_NESI

    Biuletyn deweloperów: 0.9.10

    Zawsze przecież można wyłączyć te kamuflaże w Aslainie w grze wyłączysz widok ale od razu tez zostaje ci zdjety kamuflaż z okrętu i nie daje bonusów....
  3. CHALLENGER_NESI

    [0.9.9] Naprawa błędu powodującego spadek liczby FPS

    Cześć Co prawda to prawda.... myślałem że to wina mojego lapka.....
  4. CHALLENGER_NESI

    Sprint

    Mi tak poszczęściło się Jean Bartem :D
  5. CHALLENGER_NESI

    Sprint

    Cześć! Właśnie dobiłem w 28 Bitw pierwszy stopień! A jak wam poszło? :)
  6. CHALLENGER_NESI

    Problem z aktualizacja 9.3.1

    Cześć, Nie znalazłem podobnego tematu a widze że dużo osób ma problem z aktualizacją 9.3.1 i pozostali na 9.3.0. Czy ktoś wie o co chodzi jak temu zaradzić czy po prostu usunąc i grę na nowo ściągać? (I czy to w ogóle pomoże) ;)
  7. CHALLENGER_NESI

    Aktualna sytuacja w stateczkach

    U mnie jest dalej widac kamuflaż. Trudno szkoda mojego czasu na te rozmowe. Może kiedyś ją dokończymy. Pozdrawiam.
  8. CHALLENGER_NESI

    Aktualna sytuacja w stateczkach

    Zobacz co zaliczy Ci po bitwie, czy bonusy wszystkie będa wliczane Po za tym załóż go wyjdź do portu i zmieni ci sie i bedzie widoczny.
  9. CHALLENGER_NESI

    Aktualna sytuacja w stateczkach

    Wiem jak to działa, chodzi o to aby znikneły całkowicie. Havoc zrozumiał już to dawno i wyjasnił a Ty dalej robisz gówno burze. -3% pozostaje bo z tego kamuflażu wskakuje na Typ 5 który posiada włąsnie -3%. Reszty bonusów jak PD itd nie dostaniesz kijowa manipulacja. Sprawdź sobie czy dostaniesz np PD itd... po bitwie w raporcie szczegółowym. Nie dostaniesz bo kamuflaż zostanie zdjęty i założony na Typ 5 i bonusy też zosatna zdjęte pozostanie tylko -3% z powierzchni i +4% do rozrzutu bo taki bonus faktycznie ze soba nosi kamuflaż typu 5. Ale kasy czy wiecej pd dowodcy nie dostaniesz.
  10. CHALLENGER_NESI

    Aktualna sytuacja w stateczkach

    "No to tego jeszcze pewnie długo nie będzie - bo bonusy są powiązane z kamuflażem. Brak kamuflażu wskazuje na brak bonusów - podejrzewam, że tego nie wprowadzą bo mogło by to mylić graczy. " To słowa Dark_Havoc który przyznał mi racje ale Ty dalej próbujesz mi na siłe udowodnić że masz racje... człowieku prosze cie.
  11. CHALLENGER_NESI

    Aktualna sytuacja w stateczkach

    Drugiej wojny światowej też? na kurfurście, montanie itd? Bo chyba w tej tematyce się kręci World of Warships
  12. CHALLENGER_NESI

    Aktualna sytuacja w stateczkach

    Więc pozostaje mi nic jak tylko cię ingnorować.
  13. CHALLENGER_NESI

    Aktualna sytuacja w stateczkach

    Boże człowieku jestem marynarzem w Gdyni prosze nie pogrążaj się tłumacząc mi czy okręty były malowane za czasów 2 wojny światowej czy nie. Konkretnie chodzi mi o te "nakładki" jak smoki, lub kosmiczne okręty. Fajnie byłoby gdyby ktoś miał możliwośc tego wyłączenia a jak innym sie podoba to aby mógł sobie zostawić to włączone. Myślę że byłaby to fajna opcja indywidualnie dla każdego dostępna.
  14. CHALLENGER_NESI

    Aktualna sytuacja w stateczkach

    No cóz, nie pozostaje nic inego jak czekać. Pozdrawiam. Podsumuje tylko że, jak rozmawiam z Havockiem osoba która ogarnia te gre to nie wtracajcie się w zdanie i gadacie jak widac głupoty i wprowadzacie w błąd. Otrzymałem konkretną pomoc od Havocka reszta tylko przeszkadza swoimi nikomu nie potrzebnymi komentarzami. Proponuje takie "pisanie bo pisanie" lub " nie wiem ale sie wypowiem bo ja wiem przecież najlepiej" traktować jako spam...
  15. CHALLENGER_NESI

    Aktualna sytuacja w stateczkach

    Taaa faktycznie? Smoki też miałes na burtach namalowane? Weź zejdź mi z oczu Mareczku i nie wtrącaj się jak rozmawiam z Havoc-kiem
×