Jump to content

IIpinkmanII

Players
  • Content Сount

    24
  • Joined

  • Last visited

  • Battles

    13407
  • Clan

    [KURLA]

About IIpinkmanII

  • Rank
    Able Seaman
  • Insignia

Recent Profile Visitors

264 profile views
  1. IIpinkmanII

    CV Rework - Oficjalny temat do zbiórki opinii

    No to wszystko jasne - pełny profesjonalizm - jak zwykle nie załapałem. Thx WG.
  2. IIpinkmanII

    CV Rework - Oficjalny temat do zbiórki opinii

    "Otwarta beta" serio????!!!!???? Czasy "otwartej bety" były kilka lat temu. Wypisywanie takich bzdur na obecnym etapie produkcji to jakaś parodia. Chyba, że popełniłeś błąd przy przepisywaniu i WG ogłosiło "czas otwartej beki" - jeśli tak było to przepraszam.
  3. IIpinkmanII

    CV Rework - Oficjalny temat do zbiórki opinii

    No ja rzucam mięsem w ilościach hurtowych - niestety g...o to daje.
  4. To nie żadna ustawka. Skill w najczystszej postaci. 2 precyzyjne (chirurgiczne) strzały w magazyny amunicji. Supersymulacja od WG - czapki z głów, thx WG
  5. IIpinkmanII

    KLAN WICHER rekrutuje!

    Szczerze polecam - fajne chłopaki:) Pozdrawiam Jacek;)
  6. IIpinkmanII

    Viribus Unitis

    W dniu dzisiejszym wspólnie z dowódcą klanu WICHER podjęliśmy decyzję o połączeniu i dalszych występach pod szyldem [-WIR-]. Oferta kontynuowania współpracy dotyczy wszystkich członków klanu Viribus Unitis - rozwiązanie to umożliwi nam uczestnictwo w bitwach klanowych oraz mam nadzieję łatwiejsze znalezienie partnerów do gry w dywizjonach. Powodzenia
  7. IIpinkmanII

    Gra w klanie a brak komunikatora głosowego

    Witam w klanie - myślę, że ogarniemy wspólną grę:)
  8. IIpinkmanII

    Viribus Unitis

    Dzięki maro550:) Jako, że sezon bitw klanowych w pełni a brakuje jeszcze paru osób, zapraszam wszystkich zainteresowanych. Ofertę kieruję także do graczy nowych, chętnie poświęcę czas i nabyte umiejętności by wspólnie podnieść poziom naszej gry.
  9. IIpinkmanII

    Viribus Unitis

    Dzięki - no czasami jest to śmiech przez łzy:) pozdrawiam maro550!
  10. IIpinkmanII

    Szukam klanu dla przyjemnosci grania

    Też życzę powodzenia:)
  11. IIpinkmanII

    Szukam klanu dla przyjemnosci grania

    Dzięki za troskę - problemy emocjonalne mam dawno za sobą (chyba), dzień akurat dzisiaj bardzo dobry:) Ot przeczytałem Twojego posta, naszły mnie wspomnienia i tekst jakoś sam popłynął. p.s. jakieś deja vu z facebooka też mogło mieć w tym swój udział - to w temacie głupawych tekstów, pozdrawiam.
  12. IIpinkmanII

    Szukam klanu dla przyjemnosci grania

    Po uj się rzucasz blacman i tak macie w dupie większość klanowiczów którzy służą wam za tzw. słupy, jakiś kompleks "psa ogrodnika"?
  13. IIpinkmanII

    Viribus Unitis

    Z ostatniej chwili - dzisiaj rano cieszyłem się z pierwszego miejsca na serwerze jeśli chodzi o grę na krążowniku Duca Abruzzi https://wows-numbers.com/pl/ship/3763255024,Duca-degli-Abruzzi/, niestety już zaliczyłem spadek na drugie miejsce ale nie zamierzam tak łatwo składać broni;)
  14. IIpinkmanII

    Duca degli Abruzzi, VII tier

    Ha, wyprzedziłem Cię dziś rano - niestety teraz patrzę, że ktoś nas wyprzedził:)
  15. IIpinkmanII

    Viribus Unitis

    Dzięki za miłe słowa. Zapraszamy graczy z niższymi umiejętnościami - warunek jest jeden - chęć do nauki
×