Jump to content

julmatar

Players
  • Content Сount

    207
  • Joined

  • Last visited

  • Battles

    6188
  • Clan

    [TAITO]

About julmatar

  • Rank
    Chief Petty Officer
  • Insignia

Recent Profile Visitors

256 profile views
  1. carbage containers compare to last year bought 40 containers and received only useless camos and flag what nobody actually needs what a full of waste this year
  2. julmatar

    Aircraft Carrier Beta Round 3 - Feedback Thread

    i just tryed this new cv gameplay and it's so horrible if this crap comes to retail game i will definetly end whole game what is this [edited]joke? april's fools day went alrdy for [edited]sake. i dont even know how to say it better than it's food that you'have been eated then shitted out and eated again so bad taste of this crap i just spent 2-3 hour just waste of time to this full of [edited]
  3. julmatar

    Why matchmaking sucks nowadays?

    it's 1 way to make it i think there would be plenty of players you just dont see it... if you gúys think from 20k players get 24players at same tier and you think it would take 10min just lol not even mention that idiot saying 1hour :D
  4. julmatar

    Why matchmaking sucks nowadays?

    well i would wait 1min more if that would make mm more equal
  5. julmatar

    Why matchmaking sucks nowadays?

    it is mm way that you dont know? it's like overwatch mm work it equals team score and that score is avg of whole team from each player scores Have you heard about each player skill have some point like good great unicum super unicum so why would not bring equal numbers of good great unicum super unicums each team = closest equal when that happend
  6. julmatar

    Why matchmaking sucks nowadays?

    yep i remeber those also but imo there was more often actually good mm too
  7. julmatar

    Why matchmaking sucks nowadays?

    and how you're think teams are equal if 2x 3super unicum divs get to same team why they cant split between good and bad players
  8. julmatar

    Why matchmaking sucks nowadays?

    you guys only remeber those but back then it was more same tiered matches...
  9. julmatar

    Why matchmaking sucks nowadays?

    how about make team points matchmake so it try make equal team by points that would also work
  10. julmatar

    Why matchmaking sucks nowadays?

    I just dont get how ppl like this +-2 is good just dont understand it i can still do decently as undertier but that's still bad match making imo it's stupid defend mm by player skill ofc if your good you can play undertier but mm is still bad
  11. julmatar

    Why matchmaking sucks nowadays?

    hmm how about t9-10 upgrades and modules they are way stronger that t8
  12. julmatar

    Why matchmaking sucks nowadays?

    why +-2mm is good it would be more balanced with +-1 since not that mutch difference
  13. julmatar

    Why matchmaking sucks nowadays?

    would be way better balance if mm would be +-1
  14. julmatar

    Why matchmaking sucks nowadays?

    you mean clan batles or after reach rank 1? i mean random battles that not alrdy exist
  15. julmatar

    Why matchmaking sucks nowadays?

    like i sayed different tier affect differently t1 get only t1 now which is good t2 is only +1 t3 plays very often +-1 t4 again mostly +-1 t5 get often +-2 t6 get dont get that often +-2 t7 mostly +-1 t8 most horrible it's more +-2 than 1 by % t9 mostly against t9-10 t10 get often match against -2
×