Jump to content

adider98

Players
  • Content Сount

    16
  • Joined

  • Last visited

  • Battles

    4085

About adider98

  • Rank
    Able Seaman
  • Birthday 03/05/1998
  • Insignia

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. adider98

    Bye bye Montana & Iowa

    Kurde chyba gramy w inne gry jak tak czytam te posty. Jak dla mnie NC to drugi Myogi (najgorszy okret w grze) i nie moge sie doczekać jak ją wreszcie sprzedam bo wgl dmg nie wchodzi a nawet z trafieniami ciezko. Amagi pozostaje najlepszym BB narazie. Nie grałem jeszcze Bismarckiem jak coś
  2. adider98

    North Carolina (VIII)

    Liczę że tak będzie bo mimo to że wszyscy tak "tępią" Colorado to jak dla mnie był całkiem przyjemny okręt. Zobaczymy co wyrośnie mi z Caroliny (narazie tylko 15k PD mam więc troche to jeszcze potrwa nim B kupie)
  3. adider98

    Aoba

    Aoba to jak narazie jeden z lepszych krążków jakimi grałem. Podpalenia wchodzą, czasem cytadele, jak się uda to torpedy. Ogólne wrażenia są ok Okręt godny polecenia (a szczególnie moment sprzedaży tego gówna jakim jest "srutaka").
  4. adider98

    North Carolina (VIII)

    Też ją ostatnio kupiłem. Pierwsze wrażenia ? Tragedia. Same straty w kredytach itp. Colorado było dużo lepsze, celniejsze i większy dmg, bo prawie co salwę jak nie wchodziło nic za 10k+ to było 4k, rzadko mniej. A NC ? Tutaj co chwile 1310 albo 0 w kilku trafieniach. A liczyłem na przyjemną grę bo dużo osób chwaliło ten okręt. Uważam że na T8 BB: IJN 1: USSN 0
  5. adider98

    muzyka w porcie

    Już po godzinie słuchania kurwica by mnie chwytała. Hah nawet nwm czy godzina to już nie za dużo xD
  6. adider98

    muzyka w porcie

    Ja wolałbym wprowadzenie własnych nuteczek Takie cuś bym dał i można naparzać się : https://www.youtube.com/watch?v=EnXxqsI6TjA
  7. adider98

    pytanie do twórców gry

    No ja widziałem bo sam byłem tą 7-ką (Colorado) na NwMexy itp Chociaż teraz jak na Izumo latam to też dziwnie rzuca bo np czasem ja jestem najwyżej w tabeli w mojej drużynie a przeciwnicy mają 2 Yamato (DD byly na podobnych tierach, to samo z CA)
  8. adider98

    Dowcipy RNG

    Grałem sobie jakieś 3-4 tyg temu bitewkę New Mexico. Wszystko pięknie lecę w dywizjonie z kolega jakieś krążki nas osłaniają wszystko idzie dobrze aż do momentu jak spotykam się z New Yorkiem na 4 km. cały czas we mnie wchodzą jakieś obrażenia od niego a ja wystrzeliłem całą salwę w środek. Skutki ? 11 trafień 2k dmg -,-. Drugiej salwy nie zdążyłem oddać.
  9. adider98

    Bardzo długie dołączanie do bitew.

    Chodzi Ci o zmniejszenie ustawień ? Screen dałem jaki mam aktualnie. Jak możesz to napisz co ew zmienić.
  10. adider98

    Bardzo długie dołączanie do bitew.

    A bez ingerowania w elementy komputera uda się ?
  11. adider98

    Bardzo długie dołączanie do bitew.

    Ja zmieniłem to w notatniku i niby jest trochę lepiej ale ciągle po jakieś 1,5min trwania bitwy wchodzę
  12. adider98

    Bardzo długie dołączanie do bitew.

    No to pomoże ktoś ?
  13. adider98

    Bardzo długie dołączanie do bitew.

    http://prntscr.com/a0ydko
  14. adider98

    Bardzo długie dołączanie do bitew.

    Mam taki sam problem bo wbijam do bitwy już po około 2-3 minutach od rozpoczęcia a czasem (bardzo rzadko) kilka sekund przed startem. Co można zrobić ? Mój sprzęt: GeForce GT 620M Intel Pentium B970 2.3GHz 4GB RAM Windows 10 Rozdziałka monitora 1366x768 60Hz Screen z ustawień w grze; http://prntscr.com/a09sxu
  15. adider98

    Bonusy Premium

    Dzieki za doinformowanie xD
×