Jump to content

Mejson1

Players
  • Content Сount

    13
  • Joined

  • Last visited

  • Battles

    19759
  • Clan

    [MS-B]

About Mejson1

  • Rank
    Able Seaman
  • Insignia
    [MS-B]

Recent Profile Visitors

92 profile views
  1. A widzisz jednak jest. Czyli za mało Ało nie wypiłem Ało Ało
  2. Mejson1

    [A_P] Amor Patriae Suprema Lex

    Siema. Jak tam rekrutacja idzie nadal jest 2? Czy jest więcej chętnych?
  3. Mejson1

    [HOB] HOBBYŚCI - Rekrutacja

    Co tu się dzieje na tym forum!!! Nie podbijajcie wątku rekrutacyjnego emotami. Zgodzę się z MS-B Szakalem wklejajcie coś sensownego a nie jakieś emoty z kapitanem zła rada czy coś podobnego. Pozdro
  4. Mejson1

    Polskie Klany Lista

    Dobra robota. Pozdro
  5. Mejson1

    [HOB] HOBBYŚCI - Rekrutacja

  6. Mejson1

    [HOB] HOBBYŚCI - Rekrutacja

    Zapraszam na TS
  7. Mejson1

    [HOB] HOBBYŚCI - Rekrutacja

    Witam z powrotem. Pewnie wielu nie chciało mojego powrotu. Przemyślałem sobie jednak że HOB to jest jednak coś, jest potencjał. POZDRO.
  8. Mejson1

    [HOB] HOBBYŚCI - Rekrutacja

    Zapraszamy
  9. Mejson1

    Wielkie Bitwy Morskie - nagrody

    Bitwy Losowej.
  10. Mejson1

    Wielkie Bitwy Morskie - nagrody

    Ok. Ale dzięki.
  11. Mejson1

    Wielkie Bitwy Morskie - nagrody

    Właśnie o to chodzi ze gram bez flag i bez kamuflażu. Owszem posiadam konto premium. Grałem ostatnio i miałem na czysto 2800 PD i tez mi nie zaliczylo
  12. Mejson1

    Wielkie Bitwy Morskie - nagrody

    Siemka mam problem z misją typu zdobyć 2750 PD. Aktualnie mam 2712 i cały czas mi stoi o tygodnia,robię po 2800 Pd -3000 PD. Pomoże ktoś
  13. Mejson1

    Klan "HOBBYŚCI" - rekrutacja

    Siema rekrutujecie jeszcze?
×