Jump to content

Bang_Bang_Bum_Bum

Weekend Tester
  • Content Сount

    1,821
  • Joined

  • Last visited

  • Battles

    8028
  • Clan

    [ZGZ]

2 Followers

About Bang_Bang_Bum_Bum

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Poland

Recent Profile Visitors

702 profile views
  1. Bang_Bang_Bum_Bum

    Wargaming Game Center

    Nie, trzeba ostro czyścić kompa i pełna instalacja wowsa.
  2. Bang_Bang_Bum_Bum

    Wargaming Game Center

    Wcześniejsze pobieranie aktualizacji.
  3. Bang_Bang_Bum_Bum

    Dyskusja o reworku CV

    Zaczną się masowe wyprawy DDków po CVki, brak spota od latadeł, i praktyczny brak manewrowania CV będą więcej niż zachęcające. Po co się pchać na capy pod radary?
  4. Bang_Bang_Bum_Bum

    Nieaktywne perki kapitańskie??! Reset perków za FREE

    Osobiście nie wiem jakim cudem (znaczy wiem, ale nie można o tym pisać..), ale to już kolejna awantura o te nieszczęsne ikonki. Może oni mają rację... ??
  5. Bang_Bang_Bum_Bum

    Event Owieczkina

    Może się mylę, ale jestem sobie wstanie wyobrazić kogoś, kto jest fanem hokeja i interesuje się okrętami. Pozatym nie ma co patrzeć na to tylko przez pryzmat naszego wesołego grajdołka. Zarówno u naszych byłych jak i obecnych "najlepszych" przyjaciół, hokej jest dyscypliną super popularną i tam taki kapitan ma pewnie więcej sensu.
  6. Bang_Bang_Bum_Bum

    Arsenał

    Rozdzielczosc sie pitoli, na dole banera powinien byc przycisk,...
  7. Bang_Bang_Bum_Bum

    Kontenery Royal Navy

    Zdobyłem wszystkie kontenery, za tą nową funty czy jak to się nazywa dokupiłem 7 i dupa blada, nic nie wpadło. Lipa panowie, lipa.
  8. Bang_Bang_Bum_Bum

    Arsenał

    Wczoraj miałem to samo, zmieniłem rozdzielczość i było ok. Dzisiaj dla odmiany nie moge za Chiny Ludowe przenieść kapitanac DM na Salema... WG co poradzisz... A przed chwilą jak zbierałem kontener "błąd transakcji" i działało tylko alt f4, od wczoraj miałem tyle errorów co przez całą wczesniejsza gre do kupy nie miałem. Super aktualizacja.
  9. Bang_Bang_Bum_Bum

    SZYBKIE PYTANIA I ODPOWIEDZI - prowadzone przez graczy

    Dziękuję, problem rozwiązany, musiałem pogmerać w rozdzielczości, baner źle sie skalował i nie było widać przycisku na dole.
  10. Bang_Bang_Bum_Bum

    Kontenery Royal Navy

    To samo.
  11. Bang_Bang_Bum_Bum

    SZYBKIE PYTANIA I ODPOWIEDZI - prowadzone przez graczy

    Działa wam Arsenał? Jak wchodze to widze baner o RN i nie mogę wybrac nic do wymiany, jedyny przycisk, który działa to ESC, którym wracam do portu, wylogowanie nie poprawiło sytuacji.
  12. Bang_Bang_Bum_Bum

    Wysoki ping

    Świetna aktualizacja, pingu jeszcze nie udało mi się sprawdzić. Pierwsze uruchomienie klijenta i błąd krytyczny, eywaliło do pulpitu. Za drugim razem klijent sie odpalił, bitwa rizpoczeła odliczanie i taki error ze tylko hard reset... GJ WG...
  13. Bang_Bang_Bum_Bum

    Okręty podwodne - dywagacje na kolacje

    Bo były strasznie wolne, wszystko w grze (poza tą japońską premką z 3 tieru) jest szybsze od op.
  14. Bang_Bang_Bum_Bum

    Kontenery - Dyskusja

    Wczoraj dwa SK (oba z więcej zasobów) -50 flag Hydra, ok -100 flag na 10%plotki, blech.
  15. Bang_Bang_Bum_Bum

    Przecieki i inne wieści z lubianych przez WG serwerów

    Wystarczy, że będęą miały spawn bardziej w środku mapy i po problemie.
×