Jump to content

adamL555

Players
  • Content count

    1,974
  • Joined

  • Last visited

  • Battles

    10155
  • Clan

    [ZGZ]

About adamL555

  • Rank
    Sub Lieutenant
  • Insignia

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

1,205 profile views
  1. Zapraszam do [ZGZ]
  2. Z tego co pamiętam to @PanNickt był w polskim [OMNI]
  3. PROMOCJE, OBNIŻKI, OFERTY

    Dobra dzięki, jak do jutra rana to nie robię, a T4 i tak chyba nie posiadam.
  4. PROMOCJE, OBNIŻKI, OFERTY

    A do kiedy ta misja na TKS jest ważna? Zdążę ściągnąć WoTa i zagrać bitwę? Którym tierem trzeba zagrać? Macie jakieś oficjalne info, bo nie mogę znaleźć?
  5. Sprzedawałeś premki? No nie wiem czy to najlepszy pomysł? Naprawdę tak uważam, nie sprzedaje się premek, nawet tych najgorszych, jak choćby Mikasa.
  6. Absolutnie niczego Tobie nie zazdroszczę. Zobacz w tym temacie na początku jak pisałem ile mam premek, coś czuję, że jednak nie masz więcej. Pozdrawiam i bez urazy.
  7. Właśnie dlatego, że utopiłem tutaj tyle kasy, przestrzegam pozostałych przed popełnieniem tego błędu.
  8. Hej, obudź się, co jest fajne?? Wywalasz kasę i dostajesz wirtualne dobra, które jak nie będzie grał Tobie przepadną. Dobrze się zastanów czy warto, bo i tak WG kopnie Cię, że tak powiem "w dupę". Więc uważaj. Ku przestrodze dla wszystkich, którzy topią tutaj kasę, zapewniam Was, że nie warto.
  9. Hej, zrobił dobry interes? Zapłacił kasę a dostał, że tak powiem gówno. To według Ciebie jest złoty interes? Hm, chyba mamy odmienne definicje złotych interesów. Ale Ok, nie czepiam się i pozdrawiam.
  10. Że zacytuję klasyka: "Gdyby głupota miała skrzydła, latałbyś jak gołębica."
  11. Nie mniej jednak trzeba wydać sporo kasy, a ja mam prawie wszystkie te okręty, które wymieniłeś oprócz Gascoigne. Masz jakieś inne propozycje?
  12. Ten u Ciebie to raczej z burakami
  13. No, ale @_Agenor_ ma raczej zastrzeżenia bezpośrednio do WG, a nie do graczy.
  14. @_Agenor_ i @Shin_Tekkenson to nie są żadne nowości. Jeszcze nie raz rozczarujecie się co do tej gry.
  15. @44smok no nie przesadzaj, są tutaj tacy co potrafią to zrobić w tydzień
×