Jump to content

Ghost1911

Players
  • Content Сount

    71
  • Joined

  • Last visited

  • Battles

    9243
  • Clan

    [SERBS]

About Ghost1911

  • Rank
    Leading Rate
  • Birthday 09/06/1987
  • Insignia

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

413 profile views
  1. Ghost1911

    premm shop??

    Is it me or i can not have WG (not warship) premm acc with my doubloons?
  2. Ghost1911

    I got this from container??

    Lol i never had luck in my life about good thing hmm this is nice for a change ty so much on info
  3. Ghost1911

    I got this from container??

    So it's Bajie now i dont wanna get hype early so i wanna now is this ship stay's in my port permanent?
  4. Ghost1911

    What to do with free xp?

    Best thing to do is save your free exp for some tier 9 ship+in time that you are collecting free exp u will get more in to it and geting more experience what and how it works. Commander skill points u will get it eventually becouse u are grinding and commander exp+skill point will come... Dont rush Nelson is not making silver as any of tier 9 premm freeexp ships so it's kinda waste of exp on it... But it's your choice... But this what i would do id i was in your place.
  5. Ghost1911

    OBS settings plz help

    Hello i wanna start some streaming and i dont know what settings to use for best quality. My internet speed is 75/25 BTW i have an old rig so that makes even biger problem for me. My pc conf is: Procesor FX 6100 Ram 6 gb dd3 Grafic card Gtx 650 OC 1 Gb ddr5 Hdd 1 tb What settings should i use for twich plz help me out if you can?
  6. Ghost1911

    [UPD 11/2] Update 0.8.0.2 Hotfix

    Tier 10 cruseirs will still do crap load of aa dmg to tier 8 cv planes,mino,de moin,wister etc....
  7. It's stupid u can't save the rank from rank 11 till rank 1 add on that 5 star's in evry rank=Heart atack
  8. Ghost1911

    Alaska releses date?

    Who wanna bet at end they will cancel Alaska
  9. Alaska-----Near Future-----50 year's from now........ *edited*
  10. Ghost1911

    EU Weekend Server Issues - Compensation

    Did anyone got the 2 days premm u need just to log in right?
  11. Ghost1911

    Last Prinz directive

    The irony is i run out of all economy flag's + premm time i have the gold but i will not take the premm time,its easy with tier 7-9 premm ships let's say avrg income is 300k Sashi,Jean,Kron,Cosack,Graf,Indianapolis (BTW Graf and Indi is pure pain to play for credits) Cosack and other's pure fun and am playing like max 2h per day am on 70% with 6 nation each...
  12. Ghost1911

    Public Test of Update 0.8.0 - Discussion Thread

    Hmm i say if WG WONT change anything then do not alow to be manuel drop,torps or bomber's coz they can make ridiculous dmg from just one run to BB i say disable the option for all cv manuel drops at least we will have some higher chance to survive.
  13. Ghost1911

    Alaska releses date?

    More i see it from tester's more i realize it's not rly worth so much free exp il just stick to my Sashi,Jean,and kron....
  14. Ghost1911

    Alaska and Azuma Fire duration ...WG fails again

    I think this is fail of fail's yes they are battlecruseir's but fact they are not BB's 60sec is just to long
  15. Ghost1911

    High ping and it's not my internet?

    Hello last 2 days am having this ''ping''trouble in one momment its 30-40 then in next it's like from 200 to 500 then i get -35 and game freeze then in 5 sec it's resume. I dont have problem with my net,i restarted my router for 10 min etc but still ping problem is there? Am on wi fi no home fhone if u understand me. My speed is good(Normal) but when i hit Speedtest i see my ping is like 20-30 it used to be max 10! Any advice? ( Solved)
×