Jump to content
Flandre Bug Read more... ×

Cippalippus

Players
  • Content Сount

    204
  • Joined

  • Last visited

  • Battles

    7832
  • Clan

    [THESO]

1 Follower

About Cippalippus

  • Rank
    Chief Petty Officer
  • Insignia

Profile Information

  • Location
    Rushing middle in two brothers, yo

Recent Profile Visitors

618 profile views
  1. Cippalippus

    Cosa vedono le mie fosche pupille ??

    Ti stimo doppiamente, caro amico. In primis per la correzione di quel latino orribile, ma soprattutto per avere avuto il fegato di guardare quelle mimetiche. A livello di pacchianeria, peggio di così potevano fare solo le navi russe con le strisce dell'adidas e gli ubriachi che ballano sul ponte urlando cheeky breeky.
  2. Cippalippus

    Update 0.10.3 – German Destroyers: Part 1

    Oh, Thanks. So, next patch.
  3. Cippalippus

    Update 0.10.3 – German Destroyers: Part 1

    Where is the change to Dead Eye? I cannot find it.
  4. Cippalippus

    Gioco inreale

    Sta accadendo sempre più spesso che le vittorie e le sconfitte sono talmente schiaccianti che la partita finisce in 6 o 7 minuti. Anche vincendo, c'è poco divertimento in quello, sì. C'è da dire che in random è difficile che un giocatore influenzi una vittoria o una sconfitta schiacciante, di solito c'è un concorso di colpa - quelli che dopo decine di migliaia di partite ancora si chiedono come mai non vedono i DD di solito non sono, diciamo, degli scienziati.
  5. Cippalippus

    Gioco inreale

    No, ma non è necessariamente detto che il divertimento sia legato al winrate. Per farti un esempio, la prima settimana in gold league ranked era molto divertente, visto che tutti i giocatori erano scaltri, sapevano cosa fare, come comunicare ecc. Come puoi immaginare, ne ho vinte meno del solito, ma era molto più interessante, al punto che talvolta era piacevole nonostante una sconfitta.
  6. Cippalippus

    Signori vi saluto

    *checks stats* hmm, nice opinion, bro
  7. Cippalippus

    Gioco inreale

    Io onestamente quando vinco meno del 60% delle battaglie mi sento inutile e smetto di giocare per un po'. Come facciano certe persone a prendere manate in faccia per migliaia di ore e trovare ancora la forza di loggare, per prendere altre manate a 5 dita sulle gengive, lo sa solo il cielo. Comunque, così facendo diminuisce il rischio di trovarselo in squadra, per cui caro amico ti ringrazio di cuore.
  8. Cippalippus

    Worst match result ever?

    I am struggling to understand the thought process of a person that uses a black marker on a computer screen. Then again, the wows community isn't exactly famous for its great share of Mensa members.
  9. Cippalippus

    Poll: Will you stop spending on the game?

    Already stopped a while ago. Wanna see if the game goes in the right direction to see if it's worth playing anymore, otherwise I will just stop also playing.
  10. Cippalippus

    General CV related discussions.

    Don't sell the midway too short, yo
  11. Cippalippus

    skill changes: free respec for ALL commanders

    There is no way in hell that I am spending money to respec captains with the new captain skills. Either they give it for free, or I can just spend money on other games.
  12. Cippalippus

    General CV related discussions.

    I would say that all the CVs have a place in a T10 clan battle, except the british one which is by far the worst. The Midway has amazing bombers, whereas the FDR has a couple of shortcomings that make me doubt about its effectiveness in a CW.
  13. Cippalippus

    The "Zeven Provinciën" is coming!

    Nice, a PanEU cruiser line is just what I need for my 21 pt Smaland captain that doesn't fit in any other PanEU DD. Edit wait, a new nation? What the heck.
  14. Cippalippus

    Which T10 ships are underpowered?

    Perhaps Tier 10 is the only tier where there is a somewhat decent balance. Gearing is not underpowered, but as jack of all trades the Daring and Grozovoi perform much better.
  15. Cippalippus

    Nurnberg, Dallas, New Orleans or Schcors ?

    They are all rather squishy, frankly, but that will teach you how to save your skin. Among these, I would pick the New Orleans because I know that it ends in Des Moines, and Des Moines is pretty good.
×